אבירם ומור מפתח תקוה יצאו למילואים במקום לירח דבש. צילום דובר צה"ל

מור ואבירם לא ויתרו על המילואים מייד אחרי החתונה. ירח הדבש יחכה

מור ואבירם מפתח תקווה הכירו באפליקציית הכרויות, לשניהם יש תפקיד משמעותי במילואים, והיה להם ברור שלא יבקשו להשתחרר למרות הסמיכות לחתונה. ירח דבש? כנראה בקיץ

פורסם בתאריך: 15.12.19 09:25

להבדיל מרוב הזוגות שישר אחרי הנישואים יוצאים לירח דבש או מעדיפים לבלות את הימים הראשונים, אבירם אקוקה ומור שניצר, זוג נשוי מפתח תקווה שהתחתן לפני כשלושה שבועות, יצאו במקום לירח דבש למילואים. אבירם יצא לקורס מ"פ ומור, שמשמשת כשלישה של גדוד 8109, גדוד המילואים של חטיבת השומרון, יצאה אף היא לאימון גדודי. מבחינתם, ביטול המילואים בכלל לא עלה להם בראש.

"גם אני וגם אבירם משרתים בתפקיד שיש בנו צורך. אני כאמור קצינת כוח אדם ואבירם קצין רפואה והיה חשוב לנו להיות נוכחים במילואים", מספרצת מור. "לי היה אימון של כל הגדוד. מדובר בגדוד שאני משרתת בו קרוב לעשור. האימון היה איכותי ומקצועי ולא ראיתי לנכון לפספס אותו וכך גם אבירם. ועם כל ההתרגשות שאחרי החתונה, שנמצאים בהיי, לעבור למילואים זה דבר מאוד חד, אבל זו המציאות שלנו בארץ וזה מאוד מחייב". אבירם: "יצאתי לקורס מפקדי פלוגות במילואים, שהתקיים בתל השומר וחלק ממנו בצאלים, איפה שמור הייתה במילואים. למעשה במילואים אני מפקד פלוגת הרפואה של חטיבת כפיר, בה שירתתי גם בשירותי הסדיר בתור הרופא הגדודי. הקורס התחיל שבוע אחרי החתונה. ידענו על כך המון זמן מראש ולא חשבנו כלל לבקש לדחות".
אבירם, בן 32, הוא רופא מתמחה בפנימית בתל השומר ומור בת ה-31, מתמחה בפסיכולוגיה חינוכית ועובדת בשירות החינוכי בפתח תקווה. "אבירם ואני הכרנו באפליקציית הכרויות לפני כשלוש וחצי שנים. לפני שנה הוא שלף טבעת והציע לי נישואים אחרי סוף שבוע זוגי בכנרת", היא מספרת. "אני מרגישה שיש לי שתי גאוות יחידה – אחת זה לגדוד שאני מאוד מעריכה ואוהבת והוא מורכב מאנשים, מפקדים וחיילים משכמם ומעלה, וגם בשירות הפסיכולוגי החינוכי, שנחשב לשירות מוביל ופורץ דרך, וגם שם אני מוצאת את עצמי מאוד גאה".
מתי מתכננים לצאת לירח הדבש?
מור: "אנחנו מחכים שיירד טיפה העומס ואולי לקראת הקיץ נוכל לצאת לחופשה. כרגע אנחנו נהנים מחיי הזוגיות והחזרה לשגרה שהיא תמיד מבורכת. לנו היציאה למילואים על חשבון ירח הדבש לא נראתה תמוהה. היה ברור לנו שהולכים למילואים ואז חוזרים לחיים שלנו. אנחנו רואים מסביבנו ושומעים כל יום על אנשים וגברים שיוצאים למילואים, בזמן שהאישה בחדר הלידה או שיש מסיבה לילד. הם משאירים הכל בצד ויוצאים למילואים וזה מאוד חשוב".
עד מתי תעשי מילואים?
"על פי חוק אני צריכה לעשות עד הריון ולידה. אבל אני מתכוונת להתנדב גם לאחר מכן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    רציתי לאחל מזל טוב למור ואבירם לגל נישואיהם הרבה אושר שמחה ואהבה ובע'ה תקימו בית ומשפחה לתפארת עד מאה ועשרים יחד. ותחזרו בשלום ממילואים.ממ

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר