עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

עירייה מכושפת: האם נטען נגד עובדת העירייה שכישפה עובדת אחרת?

עובדת ותיקה בעירייה שנחשבת למקצועית ומסורה, זומנה לשיחה בה נבדק האם ניסתה לכשף עובדת אחרת. אותה עובדת סיימה את עבודתה בעירייה זמן קצר לאחר מכן. העירייה: "הרשות והעובדת הגיעו להסכמה על הפסקת העבודה, מה שמעיד על התנהלות אשר הצדיקה פיטורין"

פורסם בתאריך: 16.12.19 16:36

במכתב ששלח חבר המועצה אורי אהד לראש העירייה, רמי גרינברג, הוא טוען כי אחד מנכ"ל העירייה הזמין עובדת למשרדו ובדק אם השתמשה בכישוף כנגד עובדת אחרת. אהד טוען: "מן המידע אשר הגיע לידי עולה כי העובדת נחשבת לעובדת מקצועית ומסורה, כזו אשר מקדישה הרבה מעבר ל"הגדרות התפקיד הרשמיות" למען העבודה ולמען עובדי העירייה. בוצעה במחלקתה התמקצעות, חודדו נהלי עבודה ושביעות הרצון של הגורמים השונים מן המחלקה הייתה גבוהה ביותר… מן המידע עולה כי ללא כל ביסוס מקצועי לפני כעשרה ימים זומנה העובדת ללשכת מנכ"ל העירייה, שם, בנוכחות עוזרת המנכ"ל, לא התבקשה העובדת להגיב לטענות בנושאים מקצועיים, אלא הועלו בפניה טענות אשר נדמה כי נלקחו מעולם הפנטזיות".
לטענת אהד, בפגישה זו, ביקש המנכ"ל את התייחסות העובדת לסרטון אשר צולם במצלמות האבטחה של אחד האגפים בעירייה ובו היא נראית מרימה משהו מן הרצפה. כאשר, נשאלה העובדת למה עליה להגיב, ענה לה המנכ"ל כי היא נדרשת להגיב לטענה שהועלתה כי בסרטון רואים את העובדת מטילה כישוף כנגד עובדת אחרת.
אהד מוסיף במכתבו: "מספר ימים מאוחר יותר, התבקשה העובדת לחתום על מכתב ויתור על הליך שימוע אשר משמעו כי העירייה שקלה לזמן את הגברת לשימוע. כמובן שפחות מעשר דקות לאחר מכן כבר קיבלה הגברת מכתב פיטורין ומספר שעות מאוחר יותר נחסמו כל הרשאותיה למחשב ולביצוע עבודתה המקצועית". אהד טוען עוד כי המטרה היא למנוע מהעובדת להתמודד במכרז על תפקיד מול עובדת אחרת.
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "משום צנעת הפרט לא נוכל להרחיב אודות פרטי המקרה אך נציין כי הרשות והעובדת הגיעו להסכמה על הפסקת העבודה. מה שמעיד על התנהלות אשר הצדיקה פיטורין. נציין כי במשך שנים המערכת העירונית סבלה מאינטריגות וחיכוכים בין העובדים בתוכה, מה שהעיב בין היתר גם על השירות לתושב. עם כניסתו לתפקיד, ראש העיר רמי גרינברג, פועל כדי להבריא את המערכת ובתוך כך לנטרל נורמות שליליות שהיו קיימות בעבר ולהניע את עובדי העירייה לשלב כוחות בעבודה משותפת למען התושבים והעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר