רמי גרינברג. צילום זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

הניקיון, החינוך והתרבות: כל המספרים של תקציב 2020 בפתח תקוה

התקציב שמוגש בימים אלה למועצת העיר גדל מהשנה שעברה. בעירייה מצביעים על הגדלת תקציב הניקיון. גרינברג: "המשכנו בתהליך ההתייעלות ושיפרנו את המערכת"

פורסם בתאריך: 18.12.19 11:13

בימים אלה הוגש תקציב העירייה למועצת העיר, והוא עומד על 1,982,739,000 שקלים, ובאופן טבעי, מהווה גידול מהשנה הקודמת. בעירייה ציינו כי תקציב 2020 גדל בלמעלה-82 מיליון שקלים, כאשר התקציב המתקבל ממשרד החינוך עומד על 392 מיליון שקלים והתקציב ממשרד הרווחה יסתכם ב-152 מיליון שקלים. יתר ההכנסות ממשרדי ממשלה נוספים עומדות על 21.5 מיליון שקלים.
בעירייה מציינים כי תקציב ניקוי הרחובות עלה מ-46 מיליון שקלים לכ-54 מיליון שקלים. תקציב שירותי ניקיון הכוללים פינוי אשפה, פינוי גזם, הטמנה, מיחזור ועוד יעמוד על 165 מיליון שקלים. תקציב גנים ונוף וטיפוח סביבתי עומד על כ-38.800 מיליון שקלים.
תקציב החינוך יעמוד על כ-781 מיליון שקלים. תקציב הקדם יסודי (גנ"י) עומד ב-2020 על כ-200 מיליון שקלים. תקציב החינוך לבתי הספר היסודיים יעמוד השנה על כ-180.5 מיליון שקלים, כאשר תקציב "בית ספר החופש הגדול" עומד על 13.700 מיליון שקלים. תקציב החינוך העל יסודי עלה בכ-10 מיליון שקלים, ועומד על 165 מיליון שקלים.
תקציב הביטחון יעמוד על 23.699 מיליון שקלים. תקציב אגף תרבות עלה מ-6.3 מיליון שקלים לכ-7.9 מיליון שקלים. תקציב היכלי התרבות בעיר יעמוד על כ-12 מיליון שקלים. תקציב השירותים הווטרינרים יעמוד על כ 6.367 מיליון שקלים, הכוללים בדיקות לבריאות הציבור, טיפול בבעלי חיים, עיקור כלבים וחתולים, גינות כלבים ועוד .
ראש העיר רמי גרינברג, התייחס לתקציב השנתי: "השנה המשכנו בתהליך ההתייעלות ושיפרנו את המערכת באופן משמעותי. הוכחנו שאפשר לנהל תקציב מאוזן וראוי המשרת את התושבים, תוך הקלה על התושב והרחבת השירותים. הפחתנו את נטל התשלומים מהתושב והגדלנו תקציבים באמצעות משרדים ממשלתיים דבר שאיפשר לנו להרחיב את השירותים לטובת התושבים בתחומי הניקיון, החינוך, הרווחה, הביטחון, התשתיות, התרבות, הנוער והספורט. אני מאמין כי התקציב החדש מתאר תמונה טובה של סדרי העדיפויות שלנו ותואם את תכנית העבודה – עשייה למען התושב בכל תחומי החיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר