זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד״א

ארבעה הרוגים ו-12 פצועים בתאונת אוטובוס קשה בכביש 40

אוטובוס התנגש בתחנה בצומת בדק ונפלה עליו קורת בטון. כוחות כיבוי אש מתחנת פתח תקוה יצאו לזירת התאונה כדי לסייע בחילוץ הנפגעים. פראמדיקית מד"א גלי סופר: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ועל הגג שלו יש בטונדה גדולה"

פורסם בתאריך: 22.12.19 20:32

ארבעה בני אדם נהרגו, אדם אחד נפצע באורח קשה ועוד 11 נפצעו קל בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 40, בצומת בדק, שבה התנגש אוטובוס בתחנה ונפלה עליו קורת בטון. כוחות כיבוי אש מתחנת פתח תקוה יצאו לזירת התאונה כדי לסייע בחילוץ הנפגעים. מהמשטרה נמסר כי מדובר בקו 947 שהיה בדרכו מירושלים לחיפה, ומסיבה שנבדקת פגע האוטובוס בתחנת הסעה. "כוחות משטרה פועלים במקום ונסיבות התאונה עדיין נבדקות", מסרה המשטרה.

נריה חג'בי וליאור טביב, חובשים באיחוד הצלה סיפרו כי "עקב אופי התאונה צוותי כיבוי פועלים לחלץ לכודים. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לנוסעים מהאוטובוס". רפאל אלמליח חובש באיחוד הצלה הוסיף: "מדובר באוטובוס שהתנגש בתחנת אוטובוס וקורת הבטון של התחנה קרסה עליו. הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים חלקם במצב קשה ובינוני".

ממד"א נמסר שחובשים ופארמדיקים העניקו טיפול במקום לפצועים ושלבתי החולים פונו בשלב זה 9 פצועים, בהם 2 במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר – אישה כבת 60 עם חבלת ראש וצעירה כבת 18 עם חבלות בגפיים, ו-9 קל לבתי החולים שיבא בתל השומר, השרון ואסף הרופא.

פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה. התחלתי את המיון הרפואי הראשוני על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי על ידי כוחות הכיבוי והעוברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבית החולים שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו על ידי הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר