לובי בניין בפתח תקוה צילום ממצלמות אבטחה

אמה של ילדה בת 12 מאם המושבות פרסמה סרטונים: "צעיר רדף אחרי בתי כשנכנסה לבניין"

אמה של הילדה הפיצה את סרטוני מצלמות האבטחה בקבוצות הפייסבוק של השכונה ומבקשת את עזרת הציבור באיתור הצעיר. "הוא צעק לה 'בואי לפה בואי לפה', היא ברחה במעלה המדרגות", מספרת האם

פורסם בתאריך: 25.12.19 12:39

אמה של ילדה בת 12, טוענת כי צעיר רדף אחריה ונכנס לבניין מגוריה. האם פרסמה בפייסבוק את סרטוני מצלמות האבטחה ומבקשת את עזרת הציבור באיתור הצעיר. לטענת האם, הצעיר עקב אחרי הילדה ביום שני השבוע. הילדה חזרה מבית הספר בשכונת אם המושבות לקראת השעה 13:50 ואחרי שנפרדה מהחברות שלה ונכנסה לתוך הבניין, בחור צעיר נראה, על פי צילומי המצלמות המרשתות את הרחוב והבניין, נכנס בריצה לבניין ברגע שהילדה פתחה את הדלת. לדברי האם, בתה סיפרה כי הוא צעק לעברה 'בואי לפה', 'בואי לפה'. הילדה שנבהלה מהצעקות, לא הסתובבה לאחור ונסה במדרגות.
בפוסט שפרסמה ביום שני כתבה האם: "היום בשעה 13:54 חזרה הילדה מבית הספר וכפי הנראה עקב אחריה בחור וחיכה לרגע שהיא תיכנס לבניין. עם כניסתה לבניין הוא מיהר אחריה ל״גנוב״ את הדלת ומיהר אחריה וצעק לעברה ״בואי לפה״. הילדה מיהרה במדרגות והוא המשיך ושוב צרח לעברה 'בואי לפה', הילדה ברחה לביתה", כתבה האם. לאחר כמה שניות נראה הצעיר כשהוא יוצא בריצה מהבניין.
בשיחה עם מלאבס היא אמרה: "הבת שלי חזרה מבית הספר עם עוד שתי חברות, ברגע שהן עזבו אותה היא התקדמה לכיוון הבית ומזווית העין היא ראתה בחור, כשהיא נכנסה פנימה לתוך הלובי, הוא עצר את הדלת ונכנס ישר אחריה והתחיל לצעוק לעברה 'בואי לפה, בואי לפה', הבת שלי לא הסתכלה לאחור ורצה במדרגות לקומה הראשונה. היא התקשרה אלי וסיפרה לי שמישהו רדף אחריה, בהתחלה לא ייחסתי לכך יותר מידי חשיבות. מטבעה, הילדה חשדנית אבל כשחזרתי הביתה וראיתי את הסרטונים, ממש נלחצתי. פרסמתי את הסרטונים וקבלתי המון תמיכה ותגובות. העירייה נרתמה והבטיחה לתגבר את השיטור העירוני".

בשלב זה ובאופן מפתיע המשפחה לא הגישה תלונה במשטרה. האם אומרת: "בשלב זה לא הגשנו עדיין תלונה במשטרה. אני הייתי מאוד לחוצה ולא יכולתי לעמוד בזה. אבא שלה אמור להגיש תלונה, מקווה שזה יהיה בימים הקרובים".

עוד אמרה האם: "הילדה בהיסטריה, היא מטבעה ילדה שלא מדברת עם מבוגרים ועכשיו זה בכלל מלחיץ אותה. כולם צריכים להיות יותר ערניים, קודם כל צריך לתדרך את הילדים. אני ממליצה לא להסתובב עם אוזניות מאחר ולא שומעים מה קורה. אני לא אומרת להתנהל בפאניקה, אבל להיות יותר ערניים. ובנוסף, יש כל מיני אפליקציות בנייד שאפשר להוריד ואחת מהן מדמה קול של משטרה, זה יכול להרתיע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב השכונה

    אנא הורי הילדה – תלוננו במשטרה. יש כאן סכנה לציבור. מה נעשה אנחנו עם הסרטונים הללו?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר