נפילת עץ ברחוב עין גנים צילום: עיריית פתח תקווה

עץ קרס ברחוב עין גנים, מפלס המים עלה במספר רחובות, צפו בסרטונים ובתמונות

העץ פונה על ידי העירייה ללא נפגעים, נתיב אחד ברחוב נחסם לתנועה באופן זמני. בימים האחרונים נערכו בעיר למזג האוויר הסוער. מתחם מקורות הירקון נסגר אתמול בשעה מוקדמת למבקרים בגלל הרוחות העזות. עדכונים שוטפים כאן באתר

פורסם בתאריך: 26.12.19 12:38

עץ קרס אתמול בערב ברחוב עין גנים. הוא פונה על ידי העירייה ללא נפגעים. נפילת העץ חסמה באופן זמני נתיב אחד ברחוב. פרט לכך ולמרות מזג האוויר הסוער, לא נרשמו עד עתה בפתח תקוה אירועים חריגים, פרט לעלייה של מפלס המים ברחובות רבים. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אנו ממשיכים להיות ערוכים לכל תרחיש והצוותים מתוגברים ומוכנים. הטיפול לאורך השנה בתשתיות וניקוי הקולטנים בהחלט הקל על זרימת מי הגשמים ומנע הצפות, וכל מפגע שאירע טופל באופן מידי. אנו קוראים לציבור להמשיך ולהיות ערניים ולדווח על כל תקלה למוקד 106".

צפו בסרטונים שצולמו היום בפתח תקוה:

אתמול הודיעה העירייה כי בפתח תקוה נערכים לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי במשך כמה ימים. בעירייה ציינו כי אתמול בבוקר התקיימה ישיבת הערכות לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי בלשכת מנכ"ל העירייה יניב בניטה, בה כל גורמי הרשות עדכנו לגבי העבודות שבוצעו בחודשים האחרונים כחלק מההיערכות לחורף וההיערכות המיוחדת בימים האחרונים. כחלק מההיערכות, בוצעו עבודות גיזום של ענפים הנוטים ליפול ועצים הצומחים תחת חוטי חשמל, בוצע ניקוי קולטנים, נבדקה תקינות רמזורים, בוצע איסוף גרוטאות ואשפה, חיזוק שלטים וכדומה.
כמו כן, ניתנו הנחיות לכוננים להיות ערוכים במידת הצורך עם מנופי גיזום, מכונות טיאוט, טרקטורים וגנרטורים לחירום. גם המוקד העירוני נערך לתגבור במידת הצורך, וכך גם השיטור העירוני, צוות סע"ר ואנשי אגף הביטחון. האגף לשירותים חברתיים ובריאות נערך במהלך החודשים האחרונים לטיפול בדרי הרחוב ומתן מענה עבורם בימי גשם סוערים.

הפנינג חנוכה שתוכנן להתקיים היום בקרית המוזיאונים, נדחה ליום שני הקרוב בין השעות 10:00 ל-13:00.

רחוב קק"ל בפתח תקוה, זאב שטרן

אתמול בצהרים הודיעה רשות הטבע והגנים כי מתחם מקורות הירקון בגן לאומי ירקון נסגר למבקרים בגלל הרוחות העזות.
גם במשטרה העבירו הנחיות לנהגים והודיעו כי יפורסם כל העת מידע אודות חסימות כבישים ושיבושי תנועה בעקבות מזג האווירץ. הומלץ לציבור להיות קשוב לאמצעי התקשורת ולהישמע להנחיות השוטרים הפועלים ופרוסים בשטח. כמו כן ניתן לקבל מידע אודות שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110. בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מיידית – יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100.
במשטרה הוסיפו כי "לאור ניסיון העבר, ניתן לצפות כי מזג האוויר הסוער יגרום גם לחסימות צירים, הצפות ושיטפונות ברחבי הארץ. הערכות המשטרה כוללת תאומים שונים והכנת כוחות שיגיעו לצמתי דרכים בהם יידרש טיפול וסיוע מידי כתוצאה מפגעי מזג האוויר, וזאת בכדי למנוע ולטפל יחד עם הגורמים הרלוונטיים במפגעי בטיחות שונים שעלולים להוביל לפגיעה בשלומם של כלל משתמשי הדרך".

ביום שלישי אמר חזאי חברת מטאו טק, נחום מליק, כי מזג האוויר ברוב חלקי הארץ וכך גם בפתח תקוה ובסביבה צפוי להיות בימים הקרובים סוער וגשום, ומזג האוויר יירגע רק ביום שישי אחר הצהריים. מליק ציין כי "כבר מהלילה (אתמול) יהיו בעיקר רוחות חזקות ומחר היום, יום רביעי), יהיו רוחות חזקות ואובך, ובמהלך היום יש אפשרות לגשם מידי פעם. הגשם יתחיל אחר צהריים ובערב, מלווה בסופות רעמים. ביום חמישי יהיה מזג אוויר גשום וסוער כל היום. צפויות כמויות גשם גדולות וקיים חשש להצפות. יהיה גם קר. ביום שישי ימשיך להיות גשום וקר והיחלשות הגשמים צפויה ביום שישי אחר הצהריים, עם פחות גשם. ביום שבת מזג האוויר עדיין יהיה קר עם גשם לסירוגין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר