המרכז המתוכנן. באדיבות משרד אדריכלים "קנפו כלימור אדריכלים בע"מ"

פינוי בינוי באורלוב-המכבים: המקומית המליצה להפקיד את תכנית כיכר התרבות

על פי התכנית ייהרסו שלושה בנייני מגורים ישנים ובמקומם ייבנו כיכר, בנייני מגורים חדישים ומרכז מסחרי. ראש העירייה רמי גרינברג: "אנו רוצים לקדם ולפתח את מרכז העיר"

פורסם בתאריך: 12.1.20 09:50

העירייה הציגה את תכנית "כיכר התרבות", שנמצאת בשלבי תכנון. לפי התוכנית, יתבצע פינוי בינוי לטובת שלושה בנייני מגורים ומרכז מסחרי. מדובר בתכנית לפינוי בינוי במרכז העיר, בפינת הרחובות אורלוב והמכבים, צמוד להיכל התרבות העירוני, בסמוך לתחנה המרכזית, שם גם נמצא קצה הקו האדום של הרכבת הקלה. בעירייה ציינו כי את התכנית המוצעת מתכנן משרד אדריכלים "קנפו כלימור אדריכלים בע"מ". לפי התכנון, יתבצע פינוי בינוי לשלושה בנייני מגורים ישנים ומבנה מסחרי, ובמקומם יוקמו כיכר, בנייני מגורים חדישים, מרכז מסחרי, יעשה פיתוח סביבתי חדיש ומודרני המתאים עצמו לסביבה המשתנה ויוחלפו כל התשתיות.
ראש העיר רמי גרינברג ציין: "אנו רוצים לקדם ולפתח את מרכז העיר, להקים כיכר עירונית בפינת הרחובות אורלוב והמכבים שתפתח את רחוב אורלוב אל כיכר התרבות, ובהמשך לאורך רחוב אורלוב לבנות מבנה עם קומת קרקע מסחרית ושתי קומות לתעסוקה ומשרדים, ומעל יוקמו שני מגדלי מגורים. כיכר התרבות החדישה בשילוב בנייה חדשנית ומתקדמת, חיי תרבות, חברה, תעסוקה ומסחר לצד תחבורה מתקדמת, תהפוך את האזור לאטרקטיבי, נעים ובטוח".
בעירייה הוסיפו כי בשלב זה התכנית עדיין בשלבי תכנון ועדכונים והומלצה על ידי הוועדה המקומית להפקדה במחוזית. הוועדה החליטה להמליץ על הפרויקט בכפוף למספר תנאים מהותיים שכוללים להראות היתכנות תכנונית לסביבה הקרובה על מנת להבטיח שמירה על הפוטנציאל של כלל המבנים באזור לעבור התחדשות עירונית. זכויות הבניה בתכנית המוצעת כגון כמות יחידות הדיור, גודלן וכו' יקבעו רק לאחר התאמת התכנון המבוקש למסמך המדיניות להתחדשות עירונית שאושר בוועדה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר