צדוק בן משה בסרטון פרסומת להולנדיה צילום מתוך הפרסומת

פרסומת להולנדיה: הסרטון של סגן ראש העירייה שרץ ברשת

בסרטון פרסומת שרץ ברשת נראה סגן ראש העירייה, צדוק בן משה. חוץ מזה, הוא גם שיחק לפני כשנה בתפקיד ניצב בסדרה ב"כאן 11". תפסנו אותו לשיחה קצרה על הסרטון המפתיע, תפקידים נוספים, פחד במה והתיאטרון השכונתי

פורסם בתאריך: 12.1.20 17:17

זה התחיל בקבוצת הוואטסאפ הפתח תקוואית "חברים מבשלים פוליטיקה" ורץ בקבוצות שונות בימים האחרונים. מדובר בסרטון פרסומת של חברת הולנדיה, ואחת הדמויות בסרטון היא לא אחר מאשר סגן ראש עיריית פתח תקוה, צדוק בן משה. אז בשיחה איתו מבהיר בן משה שלא מדובר בסרטון שצולם באחרונה, אלא בסרטון שצולם באוגוסט 2018, לפני הבחירות האחרונות כאשר בן משה היה חבר מועצה. "יום אחד, מתקשרת אלי חברה שאומרת לי שמחפשים שחקן לתפקיד ניצב בפרסומות. באותה תקופה שיחקתי בתיאטרון בשכונה והיא אמרה לי ששחקנים בגילאי 20-30 יש בלי סוף ודווקא שחקנים בגילאי 50 פלוס אין כל כך הרבה ואמרה לי לבוא לנסות", מספר בן משה. "זו הייתה חוויה לא שגרתית. המון משמעת עצמית, משהו שבאותה תקופה היה חסר לי. צריך להבין שבפרסומות של כמה דקות, מצלמים במשך כמה שעות ואמנם הייתי בתפקיד שלא אמרתי כלום, אבל עזרתי ונתתי שקט נפשי לשחקנים. אני זוכר שהיה שחקן אחד שנפל מהלחץ, דיברתי איתו והרגעתי אותו. שיחקתי בסדרה נוספת בערוץ 11, סדרה בשם "מונא", גם בתור ניצב וגם שם זו הייתה חוויה".
למה הלכת לתיאטרון של השכונה?
"יש לי פחד במה מטורף וכשהגעתי לתיאטרון, למדתי איך להתנהל, מה להגיד ואיך לעמוד מול 50 אנשים בתוך חדר קטן, דבר שעד אז היה מאוד מלחיץ אותי. כשהמשפחה שלי הגיעה לראות אותי משחק, הם היו בהלם ולא האמינו שזה אני. הפסקתי להשתתף בתיאטרון אחרי שהפכתי להיות סגן לאור מחסור בזמן. הפסקתי גם לקרוא ולבלות עם חברים".

היו עוד הצעות?
"היתה הצעה לשחק בפרסומות של בזק עם גידי גוב בתור ניצב שצריך להגיד כמה מילים, אבל זה לא אפשרי מבחינת הזמן. בשביל פרסומות של דקה צריך יום שלם. קיבלתי הצעה גם לשחק בסדרה והצילומים היו בירושלים וגם זה לא היה רלוונטי מבחינתי, מבחינת לוח הזמנים".

ואם תגיע הצעה רצינית?
"אם יהיה משהו מעניין, אז אין לי בעיה להשתתף. זה סך הכל נחמד. אתה יוצא מהשגרה, מכיר את ההפקה, מדבר עם הבמאי ולומד דברים חדשים ואני ממליץ לכל אחד, לנסות ולו פעם אחת".
אז יש מחשבות לשנות מקצוע?
"חחח. ממש לא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר