בני הזוג ילנה יצחקבייב וסלביק מבשב, וזירת האירוע. צילומים רמי לוי, מתוך הפייסבוק
בני הזוג ילנה יצחקבייב וסלביק מבשב, וזירת האירוע. צילומים רמי לוי, מתוך הפייסבוק

החשד לרצח והתאבדות בעין גנים: סלביק ירה בילנה ולאחר מכן התאבד

ילנה יצחקבייב וסלביק מבשב הם בני הזוג שנמצאו אמש ירויים וללא רוח חיים בדירה ברחוב עין גנים בפתח תקוה. גופותיהם של בני הזוג נמצאו על ידי בנה של ילנה. המשטרה חושדת שמבשב רצח אותה כי ביקשה לסיים את הקשר ואז התאבד

פורסם בתאריך: 17.1.20 22:23

עדכון אחרון: 18.1.20 16:50

ילנה יצחקבייב וסלביק מבשב הם בני הזוג שנמצאו אמש ירויים וללא רוח חיים בדירה ברחוב עין גנים בפתח תקוה. החשד הוא כי מבשב ירה למוות ביצחקבייב ולאחר מכן התאבד. המשטרה פתחה בחקירה.

השניים, בני זוג, מזה למעלה משנה ואינם נשואים, היא בת 57 והוא בן 62. הגבר הוא מאבטח שככל הנראה מחזיק באקדח ברישיון. "בשעות הערב היה ביניהם מפגש באזור המטבח של הבית", מסר גורם במשטרה, "היא נורתה מספר יריות. הוא נורה יריה אחת. אנחנו בודקים אפשרות שהייתה כוונה לסיים את הקשר וזה כרגע החשד הראשוני – רצח והתאבדות על הכוונה לסיים את הקשר. מי שמצא אותם במטבח היה הבן שלה".

ילנה יצחקבייב וסלביק מבשב. צילום מתוך הפייסבוק

השכנים סיפרו שלא שמעו יריות. ממד"א נמסר שהדיווח במוקד התקבל בשעה 21:22, על גבר ואשה מחוסרי הכרה בדירה בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו במקום את השניים ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

פאראמדיק מד"א יוסי חלבי: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סמני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר