ניידת משטרה. צילום זאב שטרן
ניידת משטרה. צילום זאב שטרן

בעקבות אירוע פריצה והודעה מלחיצה, המשטרה מרגיעה: החשוד מוכר מעבירות רכוש ולא עבירות מין

החשוד פרץ אתמול בערב פעמיים לאותה דירה, בפעם הראשונה טען שנכנס בטעות, בפעם השנייה תקף את בעל הדירה. הודעה מלחיצה הופצה בקבוצות וואטסאפ רבות

פורסם בתאריך: 22.1.20 16:34

משטרת ישראל עצרה חשוד שפרץ לדירה בפתח תקוה ותקף את בעל הדירה. אתמול התקבל במשטרת ישראל דיווח על גבר שנכנס לדירה ברחוב אונטרמן בפתח תקוה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי נתין אריתראי נכנס לאחת הדירות פעמיים באותו ערב. בפעם הראשונה סברו דיירי הבית כי מדובר בטעות כפי שהחשוד הציג זאת. אך משנכנס בפעם השנייה, בעל הבית התעמת איתו עד להגעת ניידת משטרה למקום.

יש לציין כי היום הופצה בוואטסאפ בקבוצות רבות הודעה בנושא, לכאורה מטעם בעלת הדירה. בהודעה נכתב: "שלום לכולם … רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שעברנו אתמול. גם בשביל לפרוק ולשחרר קצת את הטראומה וגם ובעיקר כדי לעורר אנשים לצאת מהשאננות ולנעול תמיד את הדלת של הבית מלמעלה!!

"אתמול בשעה 19:30 בערב אני ובעלי יושבים בסלון אחרי שהשכבנו את הילדים לישון. פתאום נפתחת קצת הדלת של הבית ונסגרת מיד. ראיתי רק עין שהסתכלה עלי. חשבתי לתומי שמשהו התבלבל ונכנס בטעות לבית לא שלא. בכל זאת שכונה דתית של משפחות צעירות מי חושב בכלל. הילד הקטן שלי התחיל לבכות אז קמתי אליו לראות למה הוא בוכה. תוך כדי שאני יושבת בחדר אני שומעת את בעלי צועק וצרחות. אני יוצאת מהחדר כולי מבוהלת ואני רואה את בעלי מתאבק עם משהו! בחור ממוצא אריתראי (לפי המשטרה). בעלי צועק לי להתקשר למשטרה ובינתיים מנסה לנטרל אותו. למזלנו בעלי מיומן ומנוסה והצליח בקלות להשתלט עליו ולאזוק אותו עם הידיים. כעבור 2 דקות הגיעה המשטרה, 4 בחורים ואזקו אותו עם אזיקים ולקחו אותו למשטרה. תוך כדי שהם אוזקים אותו שאלתי אותם אם הוא מוכר למשטרה. והתשובה שלהם הייתה "מוכר מאוד! הוא כבר הספיק לאנוס 3 נשים".

יצוין כי בתגובה לכך נמסר מהמשטרה כי החשוד מוכר להם מעבירות רכוש אך לא מעבירות מין.

נדהמתי … הבנתי בדיוק ברגע מה קרה.. הוא ראה אותי בפעם הראשונה וחשב שאני לבד … בפעם השניה שהוא ניסה לפתוח את הדלת בעלי קלט מה קורה וחיכה שהוא יפתח את הדלת שוב כשבעלי מחכה לו מאחורי הדלת לעצור אותו. ברוך השם נמנע אסון גדול שהיה יכול להרוס לנו בשניה את החיים. עכשיו אני למדתי לכל החיים באופן טראומטי לצערי תמיד לנעול את הדלת מלמעלה באופן אוטומטי.. הקטע שתמיד אני עושה את זה באופן אוטומטי ופתאום שכחתי! וגם שראיתי את הדלת נפתחת בפעם הראשונה לא חשבתי לנעול… שאננות.. לא יודעת מה קרה לי".

החשוד, בן 35, נעצר על ידי השוטרים והובא לחקירה בתחנת המשטרה. בדיון בבית משפט השלום בפתח תקוה הוארך מעצרו של החשוד בשישה ימים ועד ליום 27.1.20. החקירה נמשכת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר