רחוב דגניה. צילום זאב שטרן
רחוב דגניה. צילום זאב שטרן

צפו בסרטון: הולכי רגל נאלצים לרדת לכביש בדרך לשניידר

תושב העיר שהלך עם בנו לבית החולים שניידר צילם סרטון המראה כיצד בשלב מסוים מכוניות חונות תופסות את כל השטח ולהולכי הרגל אין היכן לעבור בבטחה

פורסם בתאריך: 28.1.20 09:05

תושב העיר שהלך עם בנו לבית החולים שניידר, תיעד איך ברחוב דגניה המדרכה הופכת לחניון לרכבים, מה שמאלץ את הולכי הרגל ללכת על הכביש או לעבור לצד השני של המדרכה בלית ברירה באמצע הכביש. איליה שמואלביץ' הגיע הבוקר לשניידר עם בנו. הוא תיעד כיצד הלך על המדרכה ברחוב, כשלפתע המדרכה הפכה לחניון חול של רכבים שחונים על המדרכה, מה שהשאיר אותו ללא אופציה להמשיך וללכת.

צפו בסרטון שצילם הבוקר איליה שמואלביץ': 

"צילמתי את זה היום בבוקר בדרך לשניידר", הוא אומר, "ירדתי בתחנת האוטובוס והמשכתי על הרחוב, וכל הזמן הייתה מדרכה רגילה. הגעתי עד מעבר חציה להולכי הרגל והמשכתי ללכת, ואז לפתע רואים שאין לאן להמשיך. איפה שהייתה אמורה להיות מדרכה, יש חניה של רכבים ואין לאן ללכת. אין איך לעבור".
דגניה הוא אחד הרחובות דרכם מגיעים לבתי החולים שניידר ובילינסון, ובעצם מקיף אותם מדרום, "בסרטון רואים שיש חניית מכוניות, וכך נאלצים או לעבור לצד השני של הכביש במקום שאין בו מעבר חציה או שהולכים על הכביש", הוא מוסיף, "בסופו של דבר הלכתי על הכביש והסתכלתי כל הזמן שאין מכוניות שעוברות שיפתיעו אותי ובאותו הזמן גם שאין רכב שיוצא מאותה חניה. כל זה בזמן שאני הולך עם ילד".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "מדובר בשטח ששייך בחלקו לבית החולים בילינסון ושנים שאינו מוסדר. במסגרת הליך הפיתוח וההתחדשות שראש העיר רמי גרינברג מקדם בכל רחבי העיר, בימים אלו הרשות מקדמת תב"ע גם לשטח המדובר. מה שיאפשר בהמשך לקדם את תכנון המקום ולפתח אותו. זאת בדומה לפיתוח שנעשה בחלקו האחר של הרחוב עם הקמת בתי מגורים ומוסדות חינוך ובהתאם מדרכות מסודרות, מעברי חצייה ותאורת רחוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גולדי גב"ש

    אני מאוד מקווה שיעשו שם גם מדרכה וגם חניות
    המקום הזה קרוב לבתי חולים וחייב כמה שיותר חניות
    תודה לכל העוסקים במלאכה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר