מרכז שניידר לרפואת ילדים
מרכז שניידר לרפואת ילדים

בת שמונה מאושפזת בבידוד בשניידר עם חשד לקורונה

המשפחה, במקור מפתח תקוה, מתגוררת בסין והגיעה לביקור בארץ. הילדה הוכנסה לבידוד עד לקבלת תוצאות הבדיקות שאמורות להגיע מחר בצהריים. משרד הבריאות חידד את ההנחיות לחוזרים מסין בשבועיים האחרונים

פורסם בתאריך: 3.2.20 19:04

במרכז הרפואי שניידר מאושפזת ילדה כבת שמונה לאחר שעלה חשד שנדבקה בנגיף הקורונה. הילדה הגיעה לארץ עם משפחתה מסין דרך ווייטנאם לפני מספר ימים והגיעה לבית החולים היום (שני), עם חום גבוה. לאור החשד ועל פי נהלי משרד הבריאות היא הוכנסה לבידוד, עד שיתקבלו תוצאות. בני המשפחה, במקור מפתח תקוה, מתגוררים בסין וככל הנראה הגיעו לביקור בארץ.

הגיעו תוצאות הבדיקות של הילדה! כנסו כאן לקרוא על כך

גורם בבית החולים מספר שהילדה הגיעה לשניידר עם חום של יותר מ-39 מעלות. "היא נמצאת כרגע בבידוד במיון, יחד עם ההורים שלה, ותוצאות אמורות להתקבל מחר בצהריים", אומר הגורם, "קיבלנו הודעה ממד"א שהם בדרך וכבר לפני שהם הגיעו התארגנו על פי כל הנהלים והצוות היה מוכן לקבל אותה עם הביגוד המתאים. היא נכנסה מבחוץ דרך אזור מבודד כדי שלא יהיה מגע עם שאר החולים במיון. ההורים נמצאים יחד איתה בבידוד על פי הנהלים, מאחר ומדובר בתקופת דגירה שלוקחת 14 יום ולא לוקחים סיכון".

בעקבות התפשטות המחלה ברחבי העולם, ובעיקר בסין, החל מחודש דצמבר, משרד הבריאות הוציא הנחיות למי שהיה בסין במהלך 14 הימים האחרונים, גם אם מדובר בשהות קצרה. בין ההנחיות: לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה בסין (תקופת הדגירה). במקרה של הופעת חום, שיעול או קוצר נשימה, יש לפנות לרופא המטפל בקופת החולים או בחדר המיון, וליידע מראש טלפונית את המרפאה או חדר המיון על הגעת חולה ששהה בסין. גם במצב רפואי אחר, הדורש טיפול, יש ליידע מראש טלפונית את הגורם המטפל, על הגעת מטופל ששהה בסין.

בכל מקרה יש לכסות את הפה והאף במסיכה כירורגית או בבד זמין אחר, ולהימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית. על פי משרד הבריאות סימני המחלה הנגרמת מנגיף הקורונה דומים לאילו של שפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה. את האבחנה עושים על ידי בדיקה של דגימת הפרשות ממערכת הנשימה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר