בדיקת קורונה. צילום רויטרס
בדיקת קורונה. צילום רויטרס

נושמים לרווחה: הילדה שאושפזה בבידוד בשניידר לא נדבקה בנגיף הקורונה

הילדה אושפזה אתמול בבידוד יחד עם הוריה לאחר שהגיעה עם משפחתה מסין כשהיא סובלת מחום גבוה ותסמינים נוספים. תוצאות המעבדה הראו כי לא מדובר בקורונה

פורסם בתאריך: 4.2.20 15:53

התקבלו תוצאות הבדיקות של הילדה שאושפזה בבידוד בשניידר עם חשד שנדבקה בנגיף הקורונה: מתוצאות הבדיקות עולה כי הילדה לא נדבקה בנגיף הקורונה. בשעה האחרונה התקבלו מהמעבדה תוצאות הבדיקות שנערכו לילדה והעלו כי לא מדובר בנגיף הקורונה. לפיכך הילדה תצא מבידוד ובית החולים חוזר לשגרה, כמובן שגם הוריה של הילדה ייצאו מהבידוד. במרכז שניידר הדגישו כי הם ערוכים ומוכנים למתן מענה לכל תרחיש דומה.

הילדה, המתגוררת עם הוריה בסין, אושפזה אתמול, יום שני, במרכז הרפואי שניידר, כשהיא סובלת מחום גבוה ועונה על הקריטריונים של חשד לנגיף הקורונה. המשפחה היא פתח תקוואית, שחיה בסין, והגיעה לביקור בארץ כשבדרך לכאן הם שהו חמישה ימים בויטנאם. מרגע הגעתה לבית החולים, הייתה הילדה בבידוד, וכך גם הוריה. לשניידר הגיעה הילדה עם אמבולנס של מד"א שכבר בדרך עדכן את הצוות במיון על חשד לקרונה והצוות במקום התארגן עם לבוש מתאים. הילדה הוכנסה למיון דרך אזור מבודד על מנת שלא יהיה מגע עם שאר החולים במיון. בבית החולים ציינו שהמרכז ערוך ומוכן למתן מענה בתרחיש זה ותרגל תרחישים כאלה בעבר.

כנסו כאן לקרוא על אישפוזה של הילדה

נגיף הקורונה התפרץ לראשונה בחודש דצמבר בעיר ווהאן שבסין. הנגיף עבר מבעלי חיים נגועים לבני אדם והביא לתחלואה הולכת וגדלה ואף למוות ובהמשך הוכח כי המחלה מועברת גם מאדם לאדם. תסמיני הנגיף מזכירים תסמינים של שפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה שעלולים להוביל לדלקת ריאות. לאור התפשטות המחלה ברחבי העולם, משרד הבריאות הוציא הנחיות למי שהיה בסין במהלך 14 הימים האחרונים, גם אם מדובר בשהות קצרה. בין ההנחיות: לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה בסין (תקופת הדגירה). במקרה של הופעת חום, שיעול או קוצר נשימה, יש לפנות לרופא המטפל בקופת החולים או בחדר המיון, וליידע מראש טלפונית את המרפאה או חדר המיון על הגעת חולה ששהה בסין. גם במצב רפואי אחר, הדורש טיפול, יש ליידע מראש טלפונית את הגורם המטפל, על הגעת מטופל ששהה בסין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר