. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE למצולמת אין קשר לכתבה

בית חם לנערות בסיכון בפתח תקוה בסכנת סגירה וזקוק בדחיפות לאלפי שקלים

ארגון 'ידידים לנצח', המפעיל בית עבור נערות וצעירות חסרות קורת גג ועורף משפחתי במרכז העיר, מנסה לגייס בדחיפות סכום של עשרת אלפים שקלים לתשלום שכר דירה ולהוצאות נוספות

פורסם בתאריך: 9.2.20 13:08

ארגון 'ידידים לנצח' המפעיל בית עבור נערות וצעירות חסרות קורת גג ועורף משפחתי במרכז העיר, מנסה לגייס בימים אלה סכום של עשרת אלפים שקלים, על מנת שהבית יוכל להמשיך להתקיים. הבית הוקם בעיר לפני כחמישה חודשים על ידי דניאל עוז ומתגוררות בו נערות בגילאי 18 ומעלה. בבית נערות בסיכון אשר נמצאות בניתוק מוחלט מהבית, עקב מצבי קיצון כמו אלימות פיזית, אלימות נפשית או פגיעות מיניות בתוך המשפחה, ונטישה של הורים. חלקן הגדול של הבנות גדלו בפנימיות, בבתי אומנה וחלקן נאלצו לחיות ברחובות.

"הבית הוקם באלעד ולפני כחמישה חודשים הוא עבר לפתח תקוה", מספר עוז. "אנחנו קולטים את הבנות לבית החם, שכולל לינה, הזנה, ליווי והדרכה בכל תחומי החיים, על מנת לעזור להן להשתלב בחברה. חלק מהבנות שירותו בצה"ל, יש כאלה שעשו שירות לאומי והמטרה לעזור להן כמה שניתן". הוא מדגיש שאמנם מדובר בארגון דתי, אך הם לא עוסקים בחזרה בתשובה, אלא אך ורק בשיקום. "אנחנו קולטים בנות שיש להן פוטנציאל, שאנחנו רואים שיש להן רצון ללמוד ולהשתקם ומלווים אותם, לאורך כל הדרך, גם לאחר שהן מתחתנות".

עוז מסביר, שעל מנת שהם יוכלו להמשיך להחזיק את הבית הם זקוקים לסכום של עשרת אלפים שקלים, שמיועד לשכר דירה, הוצאות שוטפות וכן הם זקוקים לביגוד לבנות ולעזרה במוצרי אוכל והגיינה. "אנחנו לא מקבלים כל עזרה מהמדינה או מהעירייה, אלא אנחנו ארגון שנתמך על ידי הציבור עצמו".
לפרטים נוספים: דניאל עוז יזם ויו"ר הארגון 0526962345, סיגלית שריזלי, סיו"ר, מנהלת הבית והפעילות –  0542205520.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר