כפר גנים ג צילום זאב שטרן
כפר גנים ג צילום זאב שטרן

ילדה הוטרדה מינית בכפר גנים ג'

אמה פרסמה פוסט בו תיארה את מה שקרה וכתבה: "מי אתה חושב שאתה, חושף את עצמך בפני הילדה שלי"

פורסם בתאריך: 25.5.17 15:05

תושבת שכונת כפר גנים ג' העלתה השבוע לפייסבוק פוסט כואב ובו תיארה מקרה של הטרדה מינית שעברה הבת שלה, בת 12, באמצע היום ברחוב יד לבנים. בפוסט כתבה: "מי אתה חושב שאתה? נוסע לך ברכב אפור בשכונה שלי, עוצר את הילדה שלי בבקשה לכוון אותך בדרך לקניון ואז חושף את עצמך בפניה בעודך נהנה מההלם והפחד בעיניה רגע לפני שהילדה המתוקה הזו, עוד מתנצלת שהיא מאחרת ורק אז רצה כל עוד נפשה בה, מבועתת מהמחשבה שעוד רגע עוד תצא מהרכב ותתפוס אותה. מי אתה איש צעיר עם זקן, משוחח בנייד עם "החברה שלך" תוך כדי שאתה עוצר לילדה עם בגד ריקוד וחצאית שהולכת לה ברחוב באור יום בדרכה לחוג במתנ"ס?".
האם כתבה כי החליטה לחשוף את הסיפור על מנת לעלות את המודעות לסכנה האורבת ברחוב. "הבת שלי הלכה לחוג. בזמן שהיא הולכת ברגל בשעה 19:00 בערב, כשבחוץ עדין אור, עצר ליד הילדה רכב עם נהג כבן שלושים, בעל זקן ונוהג ברכב אפור ושאל אותה איך מגיעים לקניון. בדיעבד הבנו שזה קרה שבוע קודם לילדה נוספת. כשהיא התקרבה לרכב לשוחח איתו, הוא פתח את החלון ואיך שהיא התקרבה, הוא משך למטה את המכנס שלו, חשף את איבר מינו וביצע מעשה מגונה".
"היא נכנסה להלם"
האם אמרה השבוע בכאב כי "צריך להבין שמדובר בילדה בת 12, ילדה דתייה ויותר מכול שהילדות נכנסות להלם, הן לא צועקות ולא זועקות לעזרה ונהיות שקטות ולכן גם עוברי אורח לא יכולים לדעת מה קורה בתוך המכונית. יכול להיות שמסביב היו תושבים, אבל מאחר והבנות נכנסות להלם, הן לא אומרות כלום והאיש ברכב ממשיך בדרכו מבלי שאף אחד יידע שהוא היה במקום וזה מקשה על השוטרים".
אחרי שהעלתה את הפרסומים בפייסבוק, מספרת האם, היא קיבלה טלפון ממשטרת פתח תקוה ומהשוטר הקהילתי בשכונה."החוקרת אמרה לי בטלפון שהבעיה אצל אנשים כאלה זה שסף הגירוי אצלם משתנה, היום מספיק לו להישאר ברכב ממרחק ומחר זה יכול להיות פגישה פנים מול פנים. הבנתי מהם שזו לא פעם ראשונה ושהוא נראה גם ברחוב העצמאות בשכונה ופועל כבר מספר שבועות ואף אחד לא ראה או שמע על כך ולכן אבקש מהאנשים להיות ערניים. אני שמעתי על כך מהילדה רק שהיא חזרה מהחוג, היא הלכה לחוג כמו על אוטומט, שהיא יצאה מהחוג היא התקשרה אלי לנייד ובקשה שאשאר איתה על הקו עד שהיא תגיע הביתה, רק שהיא הגיעה הביתה היא ספרה לי והתחילה לבכות, היא היתה בשוק, לא נרדמה בלילה והיתה בחרדות, היא מאוד כעסה על עצמה על כך שהיא לא צעקה, למרות שהסברתי לה שזו תגובה טבעית".
תגובת המשטרה: "בצד פעילות משטרתית בגילוי העבירות והבאת החשודים לדין אנו ממליצים לציבור לבוא ולהגיש תלונה במשטרה עלאירוע בו לדעתו יש חשד לפלילים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר