מדחן. צילום אמיל סלמן
מדחן. צילום אמיל סלמן

סוחרי מרכז העיר מבקשים להחליף את כל המדחנים הישנים

לדברי הסוחרים תושבים מצאו שיטה פשוטה אך יעילה לרמות את המדחנים הישנים ומציבים את רכבם לאורך כל היום ברחוב. העירייה: "אנו עוקבים אחר יעילות המדחנים הדיגיטליים החדשים, ולאחר שיתקבלו המסקנות נמשיך בביצוע עבודות ההחלפה בשאר אזורי העיר"

פורסם בתאריך: 5.9.17 19:31

סוחרי מרכז העיר טוענים כי למרות הבטחות העירייה להסרת מדחני החנייה מרחובות מרכז העיר והחלפתם במדחנים דיגיטליים מתקדמים, השינוי נעשה רק בחלק מצומצם מהרחובות. לטענת הסוחרים חלק מהחונים גילו שיטה לרמות את המדחנים הישנים.

"קיבלנו מהעירייה הבטחה לסלק את כל המדחנים הישנים ממרכז העיר", אומר יו"ר סוחרי רחוב חובבי ציון, רפאל זוכאים. "בעירייה אכן הסירו את המדחנים מכמה רחובות, כמו למשל רחוב חובבי ציון, איכילוב ומוהליבר – אך במספר רחובות עדיין יש מדחנים, כמו למשל רחוב סלור, נורדאו, ברקוביץ' ומונטיפיורי. יש אנשים שמרמים את המדחנים הישנים על ידי כך שהם מכניסים מטבע של חמישה שקלים שמודבק אליו קלקר, וכך הם יכולים להוציא את המטבע להכניסו שוב ושוב. כך הם פשוט מעמידים את הרכבים שלהם במשך כל היום ולכן חשוב לנו למהר ולהוריד את המדחנים הקיימים כי לקוחות פשוט לא יכולים לחנות ברחוב".

יש לציין כי בעירייה בעצמם החלו לפני מספר חודשים לנתח את תלונות בעלי העסקים על כך שניתן לרמות את המדחנים והמדחנים החדשים הוצבו כפיילוט.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "במסגרת ההחלטה להחליף את המדחנים הקיימים, החלה העירייה בפיילוט הכולל את הרחובות: חובבי ציון, איכילוב ומוהליבר. אנו עוקבים אחר יעילות ושביעות הרצון של המדחנים החדשים, ולאחר שיתקבלו המסקנות נמשיך בביצוע עבודות ההחלפה בשאר אזורי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר