צביה לבובי ורועי פן. צילום זאב שטרן
צביה לבובי ורועי פן. צילום זאב שטרן

פתח תקווה: שני חברים חדשים במועצת העיר

רועי פן מסיעת עיר צעירה וצביה לבובי מהבית היהודי יחליפו את חברי המועצה אורן חפץ ויואלה רבינוביץ', בהתאמה. חפץ כזכור פרש מתפקידו ואילו ללבובי ולרבינוביץ' היה הסכם רוטציה בניהן לפיהן כל אחת תשמש בתפקיד רבע קדנציה בלבד

פורסם בתאריך: 4.9.17 12:40

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול (ראשון) השתתפו שני חברי מועצה חדשים. האחד הוא רועי פן שהחליף את חבר המועצה אורן חפץ שפרש מתפקידו. השנייה היא צביה לבובי מסיעת הבית היהודי שהחליפה את יואלה רבינוביץ' מאותה הסיעה כחלק מהסכם רוטציה שנחתם בניהן בתחילת הקדנציה.

מדובר בהסכם רוטציה די מפתיע בשל הזמן הקצר מאוד שהוא מאפשר לשתיים לפעול. לבית היהודי ישנם שלושה מנדטים במועצת העיר, יו"ר הסיעה איציק דיעי מכהן כהונה מלאה. יחד איתו נכנסו כמספר שתיים ושלוש בתחילת הקדנציה אבי בלושטיין ואודי ויזנר. לאחרונים הסכם רוטציה עם יואלה רבינוביץ' ומשה פלדמר, שהחליפו אותם לאחר שנתיים וחצי. אלא שלרבינוביץ' היה גם הסכם רוטציה אישי נוסף עם לבובי – כלומר, השתיים יחלקו מחצית קדנציה במועצת העיר, וכל אחת תכהן רק שנה וחודשיים לערך.

יואלה רבינוביץ

יואלה רבינוביץ

רבינוביץ' הייתה אחראית במהלך השנה האחרונה על אזורי התעשייה בעיר ועל תחום שימור האתרים. "זה זמן מאוד קצר ורק מתחילים ליצור קשרים ומתחילים להכיר את התחום", עונה רבינוביץ' הפורשת על סוגיית הזמן הקצר שהיה לה לפעול במועצה. "לא אומר שעשיתי מהפכות, אך בהחלט נתתי יד לכמה דברים ודחפתי נושאים בתחום אזורי התעשייה עליו הייתי אחראית. אין ספק שזו תקופה מאוד קצרה. למרות הזמן הקצר, הוא בהחלט שווה את זה והכרתי שותפים לדרך".

"חשוב לומר שאני הסכמתי לתנאי הזה של הרוטציה בנינו", היא אומרת. "אני ממשיכה עם הפנים קדימה ומקווה שבבחירות הבאות לא אהיה ברוטציה. אני חושבת נתתי מעצמי לשיח היותר רגוע בתוך המועצה. חשוב שתהיה אישה נוספת במועצת העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תודה לברוורמן.

    מדוע זה למעלה משנה עיריית פתח תקוה הפסיקה עם שירותי ניקיון מכני בשכונות חן הצפון ושיכון הפועל המזרחי?
    לפני כניסתו של ברוורמן לתפקיד המטאטא המיכני היה נכנס ומבצע נקיונות פעמיים בשבוע.
    למעלה משנה השכונות מופקרות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר