הלווייתו של איציק אוחיון. צילום זאב שטרן
הלווייתו של איציק אוחיון. צילום זאב שטרן

מאות ליוו את איציק אוחיון ז"ל למנוחות. צפו בהספדים

אלמנתו דליה אמרה: "איציק אהוב ליבי. אחרי תקופה ארוכה של סבל וייסורים, אנו נפרדים ממך בצער רב". האח מוטי אמר: "איציק היה מורי ורבי, הערצתי אותו. אני כואב את לכתו"

פורסם בתאריך: 8.3.20 17:19

מאות תושבים, חברים ובני משפחה, ליוו אחר הצהרים למנוחות את איציק אוחיון ז"ל, ראש העירייה לשעבר בפתח תקוה. לאוחיון ספדו בין היתר אלמנתו דליה, אחיו מוטי, ראש העירייה רמי גרינברג, וחבר המועצה לשעבר פלטיאל אייזנטל. ההלוויה התקיימה בבית העלמין סגולה. להלווייתו הגיעו אישי ציבור, תושבים ומכרים רבים. דליה אוחיון, אשתו של איציק, ספדה לו במילים הבאות: "איציק אהוב ליבי. אחרי תקופה ארוכה של סבל וייסורים, אנו נפרדים ממך בצער רב. צנוע ועניו, ידעת מאיפה באת ולאן אתה הולך. גם אחרי פרויקטים גדולים נשארת אותו אדם. דואג ואהוב על הבריות. היה לך מקום בלב לכולם. עזרת לכולם בסתר. היית רחון וחנון לכולם, וגם לשונאיך. אספת את כולם סביבך באהבה רבה. היה לך כבוד למסורת וליהדות. פרויקטים רבים ועצומים עשית וקצרה היריעה לציין את כולם. אנו גאים שהפארק הגדול קרוי על שמך".

איציק אוחיון. צילום זאב שטרן

מוטי אוחיון, אחיו של איציק, אמר בדברי ההספד שנשא: "איציק כמו איציק, צעד אחר צעד, ממנהל אגף ועד לניצחון ההירואי לראשות העיר. לצד הדאגה לכולם הוא הפך את פתח תקוה לעיר העתיד של מדינת ישראל. הוא היה מורי ורבי. אני אחיו, גם כשהייתי בן 30 ו-40, כאשר עשיתי מעשה שלא היה בסדר, איציק היה נוזף בי כאילו הייתי ילד בן 8. הערצתי אותו. אני כואב את לכתו. למרות שאף פעם לא הייתי חובב פארקים, אבל עכשיו אקח את נכדיי ואספר להם בגאווה מי היה איציק. יצחק אחי הוא אגדה מקומית".

בן דודו של איציק ז"ל, ד"ר שמעון אוחיון, אמר: "איציק הוא היהלום שבכתר המשפחה, שמחובר לשורשיו למסורת. את הכבוד לכל אדם הוא רחש מהוריו היקרים. הוא כיבד את כל העדות, וכאיש רעים הוא לא שכח את שורשיו".

צפו בהספדים:

גם שני רבני העיר ספדו לו. רב העיר בינו אטיאס אמר: "יש אדם שעושה חסד ויש אדם שאוהב חסד. איציק אהב את החסד. איציק שאל תמיד מה עוד אפשר לעשות, גם לבתי הכנסת ולמקוואות".

רב העיר מיכה הלוי ציין: "זה השם הטוב שאתה יוצא מן העולם. ושכל העיר תמשיך לפי רצונך הטוב".

לאחר מכן ספדו לו ראש העירייה רמי גרינברג וסגנו אוריאל בוסו.

גרינברג אמר: "איציק ליווה את כולנו במהלך חייו ופעל למען העיר והיא היום אחת הערים הגדולות במדינה. אפשר לעשות הרבה דברים בחיים, וחשובה לא פחות הדרך. הוא אהב אדם, סייע והשיב טובה תחת רעה וראה את הזכות שבכך. איציק ידע לתת לכל אחד מה שצריך, מבלי שיהיו קונפליקטים וסכסוכים. הייתה לנו את הזכות ללמוד ממנו. את הפארק הגדול הוא הקים והפארק שיקף את מה שרצה – שאנשים ייהנו ויהיה להם טוב".

אוריאל בוסו, שהיה סגנו, אמר: "כרגע, כשאתה עולה לשמיים, יקבלו אותך בתי כנסת והמדרשות והמקאות שהקמת. כולם תמיד ידעו שכאשר אתה יורד מהמשרד אתה תשאל את העובד הזוטר והבכיר מה שלומו. אתה האיש שקלט אותי לעבודה. היית המנטור שלי. עוד הרבה יכתב על שמך. העם זקוק היום למנהיגים כמוך".

אבל כבד בפתח תקוה: ראש העירייה לשעבר, איציק אוחיון, הלך הלילה לעולמו

דברי הפרידה של דליה אוחיון: "איציק, היית צנוע ועניו. ידעת מאיפה באת ולאן אתה הולך"


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר