פלאפל חתוכה, מסעדת בורגוס בר מחלקת אוכל בבית החולים השרון. צילום זאב שטרן

מחמם את הלב: פלאפל חתוכה מחלק היום מנות, מסעדת בורגרס בר חילקה ארוחות בבית חולים השרון

בפלאפל חתוכה ברחוב ההסתדרות מחלקים היום מנות לאנשי צוותים רפואיים וכוחות הביטחון. הסניף הנייד של בוארגרס בר הגיע לבית חולים השרון וחילק 800 ארוחות. "הם פשוט ראויים להערכה. הם לוחמים לכל דבר", אומר קובי אדרי

פורסם בתאריך: 31.3.20 11:57

מספר בעלי עסקים בעיר חיממו את הלב בימים האחרונים כאשר תרמו למען הצוותים הרפואיים והביעו את הערכתם הרבה להם. היום, יום שלישי, יוצא פלאפל חתוכה בפתח תקוה במבצע תרומה מיוחד של מנות פלאפל לכל אנשי בתי  החולים, מד"א, חיילים, משטרה וכוחות הביטחון. "קיבלתי טלפונים רבים מאנשים שעובדים ששאלו מתי אני פותח, אמרו שהכל סגור ואין להם מה לאכול. ולכן החלטתי לעשות יום תרומה לכל המערכת ולכל האנשים שעובדים קשה בתקופה הזו על מנת להראות להם שאנחנו מעריכים את העבודה הקשה שלהם. כל העוסקים במלאכה הצדיקה הזו מוזמנים להגיע אלינו, לפלאפל חתוכה, רחוב ההסתדרות 4, פתח תקווה".

מסעדת בורגרס בר מחלקת אוכל בבית החולים השרון

פלאפל חתוכה. צילום זאב שטרן

גם מסעדת בורגרס בר החליטה לתרום לעושים את המלאכה, ואנשיה הגיעו ביום ראשון עם הסניף הנייד שלהם לבית החולים השרון, בית חולים שהפך לפני שבוע למרכז לטיפול בחולי קורונה בלבד. הם הכינו לצוותים במקום 800 מנות של ארוחת המבורגר חמה וטעימה. "מאוד התרגשתי", מספר הבעלים קובי אדרי, "החלטנו שגם אנחנו רוצים לתרום למאבק הכל כך חשוב הזה ובחרנו בבית חולים השרון. בהתחלה קצת חששנו כי בכל זאת זה בית חולים שכל עיסוקו כרגע זה בקורונה, אבל תוך שנייה הפחד התחלף באושר וגאווה. לראות את כל הרופאים והאחיות והצוותים כל כך מאושרים לצאת מהשגרה, הרגשנו סוג של שליחות זה היה מאוד יוצא דופן. שרנו ושמחנו ביחד איתם תוך כדי העבודה. זה מאוד שונה מכל מה שעשינו עד היום. לחשוב על כל מה שהצוותים האלה עוברים יום יום בבית החולים, האינטנסיביות והפחד, הם פשוט ראויים להערכה. הם לוחמים לכל דבר, הם בשדה הקרב ועל זה מגיעה להם התודה והערכה. אותי זה פשוט ריסק וכיף להיות חלק מרשת שכל כולה נתינה".

בית הספר הרב תחומי א', בהנהלת מירי ענני, יזם משלוח למען 100 חיילים בקורס חובשים שגוייסו לעזרת מד"א במאבק על הקורונה. הרעיון עלה בעקבות שיחה עם סבתא של אחד החיילים שלומדת בכיתת הוותיקים בבית הספר, שסיפרה על הפעילות של החיילים. בית הספר והתלמידים החליטו להתגייס ושלחו אל פלוגת החיילים מגשי פיצות עם ברכה שחיממה את ליבם.

צבי דוד, השף והבעלים של קונדיטוריית דוד מטעמים עיראקיים בעבודת יד מרחוב סלור 4, תרם למעלה מ-40 ק"ג של עוגות ועוגיות לכוחות הביטחון, איחוד ההצלה, לשני בסיסים צבאיים, למעונות של בעלי צרכים מיוחדים וקשישים, במטרה לעודד ולהמתיק להם את התקופה הקשה.

חברת קלאודינרי, חברת הייטק עם 126 עובדים היושבת בקרית אריה, החליטה לא להשתמש בתן ביס היומי לארוחות צהרים לעובדים ותורמים את הכסף להזמנות אוכל וכיבוד לצוות הרפואי של בית חולים השרון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. יוסי

    העיתון מצוין אבל למה אין הפשרות לדפדף כמו שהפשר לדפדף בעיתון ישראל היום שזה יותר קל. תודה ובהצלחה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר