איילה קדוש. צילום זאב שטרן
איילה קדוש. צילום זאב שטרן

פרישה מפתיעה: מבקרת העירייה איילה קדוש הודיעה על סיום עבודתה

קדוש, שנבחרה לתפקידה בשנת 2014, אמרה: "אני מסיימת את תפקידי כחלק מהליך הפרישה. יש תחושת מיצוי"

פורסם בתאריך: 12.4.20 14:22

מבקרת העירייה איילה קדוש הודיעה היום על סיום תפקידה בעירייה, כל זאת במסגרת הליך הפרישה שהוצע לעובדים בעירייה. קדוש נבחרה לתפקיד בקדנציה הקודמת, בשנת 2014, וזאת לאחר שהחליפה את מבקרת העירייה הקודמת פנינה אילן שיצאה לגמלאות. אחד מהדוחות הבולטים שלה היה דוח מבקרת העירייה לשנת 2016, אז היא העלתה ליקויים רבים והתנהלות לא תקינה במתנ"ס מאור יהודה, דוח שגרר את התפטרותו של יו"ר המתנ"ס, חבר המועצה אליהו גינת.
מאז תחילת הקדנציה, ישנם בכירים רבים שפרשו או פוטרו מתפקידם, ביניהם דובר העירייה חזי חקאק, מנהלת מינהל התרבות דרורית גור אריה, מנהלת המכללה העירונית אודליה אייזנברג, מנהל המוקד העירוני מוטי לוי ובכירים נוספים, לצד עובדים זוטרים יותר שפרשו גם הם.
קדוש אמרה היום: "אני מסיימת את תפקידי כחלק מהליך הפרישה. יש תחושת מיצוי ואני מרגישה שעשיתי עבודה נהדרת ואני משאירה אחרי צוות נהדר ועבודה נהדרת שנעשתה. אני משאירה את העבודה למי שבא אחרי. יכול להיות שעוד אחזור בעתיד לעירייה, הכל פתוח, אך כרגע יש לי תחושת מיצוי בתפקידי. במשך שש שנים הגשתי וביצעתי דוחות ביקורת, ולפני כן מילאתי תפקידים נוספים בעירייה".
תגובת ראש העירייה, רמי גרינברג: "קודם כל, מי שמעודד את תוכנית הפרישה זו המדינה, והעירייה עושה זאת בצורה יעלה וטובה כדי לחסוך ולהתייעל ובכדי שהכסף הזה יועבר לטובת השירות לציבור. איילה קדוש עשתה פה עבודה טובה ומצויינת, והיא זאת בחרה לפרוש".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר