סיירי השיטור העירוני מחוץ למבנה בהדר גנים צילום דוברות העיריה
סיירי השיטור העירוני מחוץ למבנה בהדר גנים צילום דוברות העיריה

בזמן שהייתם בבית: צעירים פרצו למבנה של תנועת נוער כדי לשתות אלכוהול

אור שדלק במבנה עורר את חשדם של סיירי אופנועים מאגף הביטחון העירוני. כמה שעות קודם לכם טיפלו סיירי השיטור העירוני באירוע תקיפה ברחוב חיים עוזר

פורסם בתאריך: 18.4.20 22:42

שני אירועים חריגים נרשמו בפתח תקוה במהלך השבת. שני האירועים טופלו על ידי סיירי השיטור העירוני. ביום שישי לקראת חצות דווח על אירוע תקיפה ברחוב חיים עוזר בסמוך לסניף בנק הפועלים. אחרי סריקות שנערכו במקום אותרו ועוכבו מספר חשודים בתקיפה. בנוסף, זמן קצר לאחר מכן, צוות השיטור העירוני עיכב לבדיקה שגרתית אדם אשר הראה סימנים מחשידים. במהלך הבדיקה החשוד פתח במנוסה וסיירי מרכז העיר הצליחו להדביק אותו ולעכבו. במסגרת התשאול הראשוני התברר כי החשוד היה גם מעורב באירוע התקיפה בבנק.

באירוע אחר, אמש, בשעה 02:40 בלילה, במהלך סיור שגרתי בשכונת הדר גנים, הבחינו שני סיירי אופנועים של אגף הבטחון העירוני, באור הדולק ממבנה עירוני שמשמש תנועת נוער. הסיירים עצרו להסתכל וראו חלון פרוץ. עם כניסתם למבנה, שמעו הסיירים קולות וראו קבוצה של נערים יושבים, שותים אלכוהול ועוד. הצעירים נתפסו ע״י צוותי השיטור והסיירים, נרשמו דוחות ותוגש תלונה למשטרה על התפרצות וגרימת נזק לרכוש ציבורי.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "חייבים לכבד את הכללים, הנהלים והחוקים ששומרים על כולנו. לא נאפשר פגיעה בציבור ובבריאותו ואני מודה לצוותי השיטור העירוני על העירנות שגילו ועל שמירת הסדר במרחב הציבורי. בזמן שכולנו ספונים בבתים, השיטור העירוני ומשטרת פתח תקוה ימשיכו לסייר באופן מתוגבר ברחבי העיר ויוודאו כי הסדר הציבורי והוראות משרד הבריאות נשמרים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר