מתחם הדרייב אין הבוקר. צילום יעל שפיגל

מחמם את הלב: עשרות מתנדבים הגיעו הבוקר למתחם הדרייב אין החדש לחלוקת חבילות מזון

החל מיום ראשון השבוע פועל בספורטק סירקין מתחם להעמסה מהירה של חבילות מזון על רכבי המתנדבים. החלוקה מתבצעת באמצעות אפליקציה מיוחדת. הבוקר, יום הזיכרון לשואה ולגבורה נוצר במקום פקק ענק של מתנדבים

פורסם בתאריך: 21.4.20 12:05

החל מיום ראשון השבוע, פתחה עיריית פתח תקווה מתחם "דרייב אין" לחלוקת חבילות מזון. המערך המהיר מאפשר להעמיס את החבילות על הרכב של המתנדבים ויציאה מהירה לחלוקה מייד לאחר ההעמסה. מידי יום מחלקים מתנדבי העיר כ-2,400 חבילות מזון והמתנדבים מתגייסים. הבוקר, יום שלישי, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הגיעו עשרות מתושבי פתח תקווה לספורטק בסירקין שם הוקם הדרייב אין ויצרו פקק של רכבים, במטרה לאסוף חבילות ולהעביר לקשישים ולתושבים הנזקקים. על פרוייקט חלוקת המזון מופקדים אנשי אגף הביטחון והחירום, האגף לשירותים חברתיים ובריאות בעירייה, מתנדבי יחידת הסע"ר, זאת לצד מתנדבי עמותות ותושבים.

דרייב אין לחלוקת מזון. צילום דוברות עיריית פתח תקווה

בעירייה מציינים שניהול החלוקה מתבצע על ידי המערכת הממוחשבת "שליחות לאומית" המכילה את נתוני החלוקה כפי שהתקבלו מהאגף לשירותים חברתיים בעירייה. מידע זה חשוף אך ורק למנהלי המערכת המייצרים מסלולים אופטימליים מבוססי מרחק עבור המתנדבים. החיבור למערכת מתבצע בעזרת אפליקציה יעודית אשר מאפשרת לבחור את מסלול החלוקה שנבנה בהתאם לדרך. עם קבלת המסלול, המתנדב נכנס עם רכבו לחניון הספורטק בסירקין ועובר מסלול שבמהלכו נבדק תקינות מסלול השילוח. בצאתו מהמתחם, ינותב אל נקודות החלוקה על פי הסדר שהוגדר באפליקציה. לאחר שהמתנדב סיפק את המשלוח הוא מאשר מסירה באפליקציה. כמו כן, מנהלי המערכת יכולים לצפות אונליין בסטטוסים של כל השליחים והמשלוחים ולתת מענה בזמן אמת.
ראש העירייה רמי גרינברג: "עיריית פתח תקוה פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לייעל את השירות לתושב בתוך המציאות שנכפתה על כולנו כבר למעלה מחודש. אין ספק כי ייעול משלוחי המזון על ידי העבודה בשיטת "דרייב אין" יגדילו את היקף המשלוחים באופן ניכר וכן יאיצו את התהליך. אני מודה למערך מתנדבי הסע"ר באגף הביטחון, למתנדבים הרבים שלקחו חלק ולכל עובדי העירייה אשר נרתמו להוצאת הפרויקט לפועל במהירות המירבית. עיריית פתח תקוה תמשיך במגמה זו מתוך שאיפה להגיע לכל תושב הזקוק לסיוע באופן היעיל והמהיר ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר