יורם יזדן, סבין סנדלר. צילום פרטי

"לא נרדמתי בלילה, הרגשתי כמו ביום חתונתי". הספרים בפתח תקוה חזרו היום לעבוד

"עם הידיעה על חזרה לעבודה הוצפתי בטלפונים כשכל טלפון מלווה בקול שמחה ורינה עם איחולי מזל טוב", מספר יורם יזדן. "כשהודיעו שחוזרים לעבוד הייתה התרגשות מאוד גדולה אצל הלקוחות שלי", מספרת סבין סנדלר

פורסם בתאריך: 26.4.20 17:33

החל מהבוקר מותרת על פי משרד הבריאות, פתיחת מספרות, מכוני יופי וקוסמטיקה. על פי הנהלים יש לבדוק חום לנכנסים, לשבץ משמרות נפרדות, להקפיד על חיטוי הכסא, כביסה של מגבות וחלוקים בין הלקוחות. בעת הטיפול בלקוח יעטה העובד במספרה כפפות אותם יחליף בין לקוח ללקוח, בנוסף יחבוש מסיכה ומגן פנים בנוסף למסכה המכסה את העיניים, יישמר מרחק של 2 מטרים בין השוהים במספרה ויוצב שלט לעניין זה וכן ייעשה ויסות כניסת לקוחות למספרה.

יורם יזדן

# # # 

"אני בא למקצוע הזה מתוך אהבה גדולה ומיותר לציין שדיגדג לי באצבעות וייחלתי לרגע להתחיל לעבוד, לפגוש אנשים ולעשות את מה שאני הכי אוהב לעשות", אומר יורם יזדן, בעל סלון לעיצוב שיער בכניסה לכפר סירקין. "למען האמת, לא נרדמתי בלילה מרוב התרגשות וציפייה לבוקר", הוא מספר בהתרגשות, אחרי שהיום חזר לעבוד בתום תקופה ארוכה בה הסלון היה סגור בגלל התפשטות מגפת הקורונה וההנחיות.

"בתקופת הקורונה שבה לא עבדנו, הייתי ממלא מקום פסיכולוג עם אין ספור שאלות שלא קשורות להיבט המקצועי", מספר יזדן. "שאלות כמו כמו מה אתה אומר ?? איך זה ייגמר? מתי נחזור לטוס? שאלות שלא אני הייתי הכתובת אבל אנשים הרגישו צורך לדבר, להתעודד ולהחליף רשמים. בנוסף בתקופה הזו, הנחיתי את הלקוחות כיצד לצבוע ואפילו הדרכתי את האמיצות שבהן איך להסתפר. זה חודש וחצי שיושבים בבית ויש ירידה של הכנסות לאפס בשנייה. עם הידיעה על חזרה לעבודה הוצפתי בטלפונים שכל טלפון מלווה בקול שמחה ורינה עם איחולי מזל טוב ולרגע הרגשתי כמו ביום חתונתי", הוא אומר בחיוך. "מן הסתם החזרה לשגרה קשה כי היא מלווה בהרבה היבטים אחרים שלא נוגעים למקצוע. אני מוצא את עצמי רופא שבודק חום, פסיכולוג לעת מצוא וגם מסגר עם מסיכת הפלסטיק על הפנים. היתרון שלי שלמספרה שלי יש גינה מדהימה כך שהריחוק לא מהווה בעיה ואפילו מרגיע בתוך גן פורח. היום הדגש הוא לא רק במקצועיות ובאיכות שלי הוא גם בבריאות של כולנו".

הוא מדגיש שהם פועלים על פי כל הנהלים: "אנחנו עובדים עם מסכות וכפפות. מחטאים בין כל לקוחה ולקוחה את הציוד, המגבות חד פעמיות והחלוקים נזרקים לכביסה. כמובן, אחרי כל לקוחה הכסא עובר חיטוי ומספר פעמים ביום גם הכורסא הראשית מחוטאת. הצוות שלנו, שכולל שלושה ספרים מלבדי, ממשיך לעבוד, כמובן בצורה הכי סטרילית והגיינית שאפשר".

סבין סנדלר

# # # 

סבין סנדלר מנווה גן, היא מומחית לגוונים ובלונד ותוספת שיער. "במשך חודש וחצי ישבתי בבית וזה לא היה פשוט בכלל", מספרת סבין היום. "היו המון פניות, לקוחות התקשרו, כתבו וביקשו שאני אקבל אותן, אבל אני החלטתי שאני לא מסכנת את הבריאות שלי ושל המשפחה שלי. כשהודיעו שחוזרים לעבוד הייתה התרגשות מאוד גדולה אצל הלקוחות שלי שהתקשרו וביקשו להגיע. מאחר ואני עובדת מהבית וזמן העבודה שלי על כל לקוחה נע בין ארבע לחמש שעות, אני יכולה לקבל כל פעם לקוחה אחת וזה לא פשוט. אני מקפידה על כל הכללים ויש כאלה שטוענים שאני קצת מגזימה, אבל מבחינתי עדיף שזה יהיה כך. אני עובדת עם בגדים ארוכים, מנקה ושוטפת את המקום בין הלקוחות, מחטאה את המספרים והציוד שלי וביקשתי מכל לקוחה שתהיה לה מברשת אישית. יחד עם כל הבלגן, הסגר והבידוד, היה כיף להיות בבית עם הילדים. למרות הקושי בלעבוד מהבית בתקופה כזו, אני חוזרת ועושה את זה באהבה ובשביל הלקוחות שלי שרק חיכו שאני כבר אחזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר