אירוע דקירה בויצמן. צילום אורי נגר

פיגוע סמוך לקניון G בכפר סבא, אישה נפצעה מדקירה, המחבל נורה (וידאו)

מצבה של הפצועה, כבת 60, קל. האישה פונתה לבית החולים מאיר. מאבטח בקניון הוא זה שירה במחבל. אחותה של הנדקרת (וידיאו): "מה שהציל אותה זה שהיא צעקה והגיבה מהר, וכמובן המאבטח שירה במחבל"

פורסם בתאריך: 28.4.20 13:19

עדכון אחרון: 28.4.20 19:54

פיגוע בכפר סבא: אישה כבת 62 נפצעה באורח בינוני עד קשה לאחר שנדקרה על ידי מחבל, סמוך לקניון G, בעת שהמתינה בתחנת אוטובוס. המחבל, בן 19 מטול כרם, נורה על ידי נהג שעבר בסמוך לאירוע ונפצע. האישה פונתה לטיפול בבית החולים מאיר. במשטרה בודקים כיצד הגיע המחבל לאזור. אחותה של הנדקרת אמרה כי מה שהציל אותה זה שהיא הגיבה מהר וצעקה, וכמובן המאבטח שירה במחבל. (ראו בהמשך הידיעה).

"האישה עמדה בתחנה, המחבל ניגש אליה, דקר אותה עם חפץ חד ופצע אותה. בסמוך עבר אזרח עם רכב, בולם על אי התנועה, יורד, מוציא נשק ומנטרל את המחבל בשני כדורים ופוצע אותו", מסרו במשטרה.

חובש רפואת חרום במד"א אלעזר חבאני סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 62 בהכרה מלאה. היא שכבה על הכביש, ביצענו בדיקה ראשונית והבחנו במספר פציעות מדממות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול ודיווח לרופאים שימתינו לנו".

מבית החולים מאיר נמסר כי הפצועה הגיעה לבית החולים עם סימני דקירה והוכנסה לחדר הטראומה. מצבה קל.

"אחותי היא אישה חזקה. אם היא היתה בת 20-19 היא הייתה מחסלת אותו. היא נדקרה שבע פעמים ולמרבה המזל אין לה פגיעה פנימית אלא רק פגיעות חיצוניות. מה שהציל אותה זה שהיא הגיבה מהר וצעקה, וכמובן אותו בחור שירה במחבל ושאנחנו לא יודעים מיהו והיינו רוצים לפגוש אותו ולהודות לו", כך אומרת רונית, אחותה של תושבת כפר סבא שנדקרה בפיגוע הדקירה שאירע היום סמוך לקניון G בעיר.

מתי שמעת על הפיגוע?

רונית: "חצי שעה אחרי שאירע. הבת שלה התקשרה, חזרתי מקניות בסופר וישר באתי לבית החולים. התחושה היא נוראה. תחושה שאנחנו חסרי אונים. שהממשלה לא עושה מספיק כדי להגן עלי, עליך ועל כולם. חשוב לי להעביר מסר. קודם כל ראש העירייה חייב לשים ליד הקניון שוטרים שיפטרלו 24/7 ויתנו ביטחון. דבר שני – מפגע שבא לדקור צריך לחסל אותו במקום. חייבים לייצר הרתעה כזאת שהם אפילו לא יחשבו לעשות את זה. ואיך עושים את זה? עונש מוות למחבלים. למשפחה שלו צריך להרוס את הבית והייתי גם מעיפה את המשפחה שלו לעזה או לסוריה. אני רוצה למנוע את הפיגוע הבא ובשביל זה צריך לנהוג ביד קשה. תתחילו להגן על האזרחים של המדינה. אני כאזרחית כועסת. לא רק בגלל אחותי אלא על כל בנאדם שנפגע בפיגוע של טרור. אבו מאזן צריך לשלם על זה. משפחה שנפגעת צריכה לדרוש נזק. מיליון דולר על כל מי שנפגע ושני מיליון דולר על כל מי שמת. כמו שהממשלה נקטה בצעדים עם הקורונה ככה היא צריכה לעשות בטרור".

בתה של הנדקרת מסרה באמצעות דוברות עיריית כפר סבא: "אנו מודים לכל תושבי העיר ולכל תושבי ישראל על דאגתם הכנה לאמי. התגובות החמות הרבות ריגשו את כולנו. אנו עדיין מעכלים את שאירע ומבקשים לתת לנו כעת את הזמן להתרכז בהחלמתה של אמי".

זירת האירוע. צילום דוברות המשטרה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר