מחסומים בשוק פתח תקוה. צילום זאב שטרן
מחסומים בשוק פתח תקוה. צילום זאב שטרן

שוק פתח תקוה ייפתח מחר. איך זה יעבוד וכמה אנשים יוכלו לשהות בו זמנית?

מאבטחים יווסתו את כניסת הקהל וימדדו חום לנכנסים. רפי פריינטה: "אנחנו מזמינים את כולם להגיע לשוק ולקנות סחורה טרייה וטובה"

פורסם בתאריך: 6.5.20 14:51

בהתאם להנחיות משרד הבריאות והחלטת הממשלה, יפתח מחר, יום חמישי, השוק העירוני בפתח תקוה לרווחת הקהל, וזאת בכפוף להנחיות ולהגבלות. לשוק יורשו להיכנס 200 איש בו זמנית, ויש חובה לעטות מסכה לאורך כל השהות בשוק ולהקפיד על שמירת מרחק בין הנוכחים. השוק יפעל באמצע השבוע בין השעות  07:00-19:00 וביום שישי בין השעות 07:00-15:00. בכניסות לשוק יעמדו מאבטחים אשר יקפידו על מילוי ההנחיות, יווסתו את כניסת הקהל, ימדדו חום לנכנסים, יקפידו כי הנכנסים עוטים מסכות ועוד. בחלק מן החניות ברחוב הברון הירש יוצבו גדרות לטובת בקרה על הכניסה והסדרת הכניסה לשוק. בנוסף העירייה בוחנת יחד עם הסוחרים והמשטרה המשך שיפורים בנושא חנייה ותנועה, לשיפור דרכי הגישה והסדרי חניה סביב השוק.

"עשינו סיור עם ראש העיר בשוק והגיעו למקום צוותים של פיקוח ושומרים שמתכוננים לפתיחה", מספר יו"ר ועד סוחרי השוק, רפי פריינטה. "העירייה ערוכה להציב במקום מחסומים והיא תבדוק חום לכל מי שמגיע לשוק וכן שהוא עם מסכה ואנחנו כבר מחכים לפתיחה, הוא אומר. "בעלי העסקים כבר הזמינו סחורה ומסדרים אותה. יש כאלה ששיפצו את החנויות שלהם בזמן הקורונה והשוק יעבור ניקוי מיוחד של קיטור. אנחנו אופטימיים שיגיעו אנשים רבים. לאורך כל התקופה קיבלנו טלפונים ואנשים הגיעו ושאלו מתי הוא ייפתח ואנחנו מזמינים את כולם להגיע לשוק ולקנות סחורה טרייה וטובה".

רמי גרינברג בסיור בשוק בפתח תקוה לקראת הפתיחה ביום חמישי. צילום דוברות העירייה

ראש העירייה רמי גרינברג, שסייר הבוקר (רביעי) בשוק: "אני שמח כי עם החזרה המבוקרת לשגרה אנו מורשים לפתוח את השוק. נעשה זאת באופן מפוקח ומדורג בהתאם להנחיות משרד הבריאות ונקפיד על בריאותם של  הסוחרים והתושבים. אני מבקש מהציבור להיות סבלניים בכניסה לשוק, לעטות מסכות לשמור על מרחק, ולהישמע להנחיות. אני מאחל לכולנו חזרה קלה לשגרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר