שוק פתח תקוה והקניון הגדול. צילום רפי פריינטה, יח"צ

בשעה טובה: שוק פתח תקוה והקניונים נפתחו מחדש, צפו בסרטונים ובתמונות

בשוק פתח תקוה דיווחו על תנועה ערה של אנשים ורפי פריינטה אמר: "בשעה הראשונה שפתחנו היה קצת חלש, אבל כעבור שעה הגיע גל גדול של לקוחות". בעל עסק בקניון הגדול: "המקום נותן תחושה מאוד אופטימית"

פורסם בתאריך: 7.5.20 11:56

הקניונים ושוק פתח תקוה נפתחו הבוקר מחדש לפעילות תחת מגבלות והנחיות משרד הבריאות.

שוק פתח תקווה נפתח כבר משעות הבוקר המוקדמות ובשוק מספרים על תנועה ערה. "מאות אנשים הגיעו לשוק היום", מספר בהתרגשות יו"ר ועד סוחרי השוק, רפי פריינטה. "בשעה הראשונה שפתחתנו הייתה תנועה חלשה וזה היה קצת מלחיץ, אבל כעבור שעה הגיע גל גדול של לקוחות. זה מאוד מרגש, אני לא מאמין שאני רואה את כל האנשים. אנשים מבינים שהמחירים והסחורה בשוק הרבה יותר איכותית ומחירים יותר זולים וסוף סוף אנשים מחייכים כאן כי הם חזרו לעבוד. יש הרבה אנשים שמחכים בתור, כי מכניסים כל פעם על פי המתווה. מותר עד 200 אנשים וכל מי שיוצא, נכנס במקומו מישהו אחר. אנחנו קוראים בכריזה לאנשים לסיים את הקניות, בשביל שאנשים יוכלו להיכנס ואנחנו בעיקר רוצים לשמור על הלקוחות שלנו שיהיו בריאים".

פתיחת הקניון הגדול בפתח תקוה. צילום יח"צ

פתיחת הקניון הגדול בפתח תקוה. צילום יח"צ

שוק פתח תקוה. צילום רפי פריינטה

רוצים להיות מעודכנים? רוצים לשתף אותנו בחוויות שלכם? עקבו אחרי דף הפייסבוק של מלאבס

גם הקניונים נפתחו מחדש הבוקר. בשניהם, בקניון סירקין ובקניון הגדול, מספרים שהחל משעות הבוקר נרשמה פעילות ערה והלקוחות המתינו לפתיחה. בקניונים מדגישים כי הם פועלים על פי ההנחיות. ברחבי הקניונים מפוזרים שלטים המפרטים את ההנחיות וההגבלות. עוד מציינים בקניונים שכבר משעות הבוקר הגיעו עובדי החנויות לפתוח ויום קודם הגיעו לארגן, לנקות ולסדר את המקום ועדכן את התצוגה. לקוחות שהגיעו הבוקר לקניון הגדול סיפרו על כך שיחסית לימי טרום הקורונה, הקניון לא היה עמוס. עוד סיפרו שכל מי שנכנס לקניון ברגל וברכב מודדים לו חום ומוודאים שהוא עם מסכה.

פתיחת הקניון הגדול בפתח תקוה. צילום יח"צ

בעלת עסק בקניון סיפרה: "הקניון נפתח, אבל הלקוחות עדיין חוששים להגיע. אנחנו אופטימיים שלאט לאט הכל יחזור לפעילות מלאה, יש עדיין חנויות שלא פתחו ויפתחו ככל הנראה בהמשך, כרגע התנועה מאוד דלילה". בעל עסק אחר מוסיף: "אנשים מאוד מרוצים, כאילו יצאו לנופש. הקניון מאוד מאורגן ומסודר וצריך לתת לזמן לעשות את שלו, סך הכל המקום נותן תחושה מאוד אופטימית ואנשים עם שקיות בידיים ויחזרו מהר לקנות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר