רמי גרינברג, אורי אהד. צילומים מטה גרינברג, פרטי

ישיבת המועצה באצטדיון: האם ידונו בפריסת ודחיית תשלומי ארנונה למשקי בית?

האופוזיציה דורשת לדון בנושא בישיבה שתתקיים היום באיצטדיון המושבה. לשכת ראש העירייה: "מדובר בישיבה שבה ידונו חברי המועצה בנושאים קריטיים עבור תושבי העיר ורווחתם"

פורסם בתאריך: 10.5.20 08:29

חברי מועצת העיר מהאופוזיציה "הפורום המשותף" מציינים שבסדר היום שהופץ לקראת ישיבת המועצה שתיערך הערב באיצטדיון המושבה, ובהמשך לפניות רבות, הם מבקשים לכלול נושאים שהושמטו: דחייה ופריסת תשלומי ארנונה למשקי בית ותגבור תכנית מחשב לכל ילד. עוד הם מציינים שנושא התמיכות שהיו בסדרי היום הקודמים לא נכלל הפעם ומבקשים להוסיף זאת. כן הם מציינים בהקשר של הבקשה לאישור ההלוואה על סך 100 מיליון שקלים, שהם מבקשים לקבל את מלוא הנתונים כפי שביקש חבר המועצה איציק ישראל.

לפני הכדורגל: ישיבת מועצת העיר תתקיים ביום ראשון הקרוב באיצטדיון המושבה

מלשכת ראש העיר נמסר: "בישיבת המועצה שתיערך ביום ראשון, יעלו הצעות משמעותיות אשר יסייעו לעירייה להתמודד מול המשבר. בין היתר, תוספת של 32 פקחים להגברת האכיפה נגד מפרי ההנחיות של משרד הבריאות, התכנית התלת שנתית שראש העיר מקדם לטובת פיתוח העיר, תוספות של מליוני שקלים הנצרכים כעת לטובת פיתוח גני ילדים ומסגרות החינוך ועוד. מדובר בישיבה שבה ידונו חברי המועצה בנושאים קריטיים עבור תושבי העיר ורווחתם.

"כפי שהוסבר בעבר, במסגרת התכנית "מחשב לכל ילד" המקודמת ע"י משרד ראש הממשלה – עיריית פתח תקוה סיפקה עד כה אלפי מחשבים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. זאת לצד עשרות מחשבים שהרשות גייסה מתורמים. בנוסף, עם פרוץ המשבר, ראש העיר הורה על השאלת מחשבים מבתי הספר לילדים שנזקקו. כמו כן, בניגוד להצעות הפופוליסטיות של האופוזיציה, שאינן עומדות במבחן המציאות, גרינברג הוא היחיד שפעל מול משרד הפנים בכל תחילת שנה עם כניסתו לתפקיד והביא להנחה בתשלומי הארנונה. לאור התעקשותו של ראש העיר, ישיבת מועצת העיר תצא אל הפועל למרות הניסיונות של חברי האופוזיציה לעשות פוליטיקה זולה על גב התושבים ולנסות לבטלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אית י וייס

    בסדר אכיפה הנחיות שוטרים בסדר דיברתי מחשב בלבד

  2. אית וייס

    טוב לקבל כסף חושבים זה נחוץ בסדר אבל זה פחות נחוץ

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר