קריית המוזיאונים בית יד לבנים. צילום זאב שטרן
קריית המוזיאונים בית יד לבנים. צילום זאב שטרן

הצעה מפתיעה של העירייה: קיום אירוע ברחבת קרית המוזיאונים ביד לבנים תמורת 1,500 שקלים

התשלום הוא עבור הוצאות חשמל, ניקוי ואבטחה בכניסה הראשית למתחם בלבד. האירוע צריך להיות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולהסתיים עד שעה מסוימת. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 10.5.20 11:16

עיריית פתח תקווה מציעה לתושבי העיר לקיים אירועים פרטיים כגון חתונות ובר/בת מצווה בקריית המוזיאונים בפארק יד לבנים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. המיקום המיועד הוא הרחבה הפתוחה במתחם המשקיפה אל הפארק עצמו. על פי התקנון אשר התפרסם באתר העירייה, מספר המשתתפים באירוע יהיה על פי ההנחיות העדכניות של משרד הבריאות והכניסה למתחם תהיה על פי הנחיות התו הסגול. כל מי שיגיע יצטרך למדוד חום, לעטות מסכה ולשמור מרחק. עוד על פי הנחיות העירייה, משך האירוע יהיה עד ארבע שעות והאירוע יסתיים עד השעה 23:00. האירוע יתנהל בהתאם לתקנות איכות הסביבה בנושא רעש.

בעירייה מדגישים שהאחריות לביטחון המשתתפים חלה על בעלי האירוע בלבד ולא תהיה לבעל האירוע ו/או למשתתפי האירוע עילה לתביעה כנגד עיריית פתח תקוה. עוד על פי הנהלים יש לשמור על שלמות המתקנים במתחם. ארגון האירוע והפקתו הם באחריות בעלי השמחה ועל חשבונם ובעירייה מציינים שניתן לקחת מפיק מקצועי פרטי או כזה שיומלץ על ידם. הספקים המוזמנים לתת שירותים באירוע על ידי בעלי השמחה ו/או מי מטעמם ידרשו להציג תעודת ביטוח בתוקף.
עבור השימוש במקום, גובה העירייה סכום של 1,500 שקלים, זאת עבור הוצאות חשמל, ניקוי ואבטחה בכניסה הראשית למתחם בלבד.

בדף הפייסבוק של העירייה צוין גם מספר טלפון לתיאום: 050-5444295, איריס.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר