פריקסה פתח תקוה. צילום פרטי

"עשינו פתיחה קטנה ושקטה". אבי רופא לא ויתר ופתח דווקא עכשיו פריקסה בפתח תקוה

למרות משבר הקורונה, ועם גיבוי וסיוע של בעלי המתחם, פתח אבי רופא, תושב העיר, את הפריקסה של חיימיקו במתחם חצי חינם באם המושבות. אז איך הולך? "יחסית לתקופה הזו ולמה שקורה בתחום המזון, אני די מופתע", הוא אומר

פורסם בתאריך: 12.5.20 08:33

דווקא בעיצומו של משבר הקורונה, כאשר מסביב עסקים נותרים ללא הכנסה, קורסים ונסגרים, נפתח בשכונת אם המושבות הוותיקה במתחם חצי חינם 'הפריקסה של חיימיקו', לו סניפים בהוד השרון ובנתניה. את הסניף בפתח תקווה מנהל אבי רופא, שמספר על ההחלטה לפתוח את הסניף בתקופה לא הכי ברורה, איך הקהל המקומי קיבל אותם ואיך הוא רואה את העתיד.

"חיימיקו הוא אחי הגדול שפתח את הסניף הראשון לפני שמונה שנים בשביל ההורים שלי. זה תפס תאוצה והפך להיות להיט והחברים והלקוחות מפתח תקווה כל הזמן שאלו מתי אנחנו פותחים בעיר", מספר רופא שמתגורר בשכונת נווה גן. "החלטנו לפתוח את הסניף בפתח תקווה לפני הבלגן של הקורונה. היינו אמורים לפתוח לפני פסח בפתיחה חגיגית גדולה ולבסוף עשינו פתיחה קטנה ושקטה אחרי פסח. לשמחתי, אנשים מגיעים למקום למרות התקופה הקשה וזה משמח אותנו".
רופא מתגורר בפתח תקווה 11 שנה וגם אשתו עובדת כקוסמטיקאית בשכונה. יש להם שלושה ילדים שלומדים במוסדות החינוך בעיר. "החלטנו לפתוח את הסניף באם המושבות גם בגלל הקרבה לבית, הנוחות ובעיקר כי המתחם של חצי חינם הוא מתחם מוצלח ועוזר לנו לחשיפה של העסק".
היו מחשבות לדחות את הפתיחה?
"לא. גם בעלי המתחם באו לקראתנו בגלל התקופה הקשה ודחו את תשלומי השכירות. הם אמרו לנו שנפתח והם מאחורינו, יתנו לנו גיבוי לתקופה הזו. הרגשנו שיש לנו גב והחלטנו ללכת בכל הכוח".
הלקוחות מגיעים?
"כן וזה מפתיע. אמנם אנחנו מצפים למספרים יותר גדולים, אבל יחסית לתקופה הזו ולמה שקורה בתחום המזון, אני די מופתע. הקהל המקומי קיבל אותנו באהבה גדולה וזה עובר כבר מפה לאוזן ויש לקוחות שמגיעים אפילו פעמיים ביום. אנחנו מקפידים להיות לאורך כל שעות היום עם מסכות וכפפות. אומנם התקשורת יותר קשה, אבל אנחנו לא מתפשרים ואנשים מעריכים את זה וזה נותן להם שקט שהם באים לאכול במקום נקי".
ואיך אתה רואה את העתיד?
"בצורה הרבה יותר ורודה. אם בתקופה הזו אנחנו מצליחים להפתיע את עצמנו במספרים, אז אני מניח שברגע שהשגרה תחזור אלינו, אנשים יחזרו למקום העבודה, נצליח להגיע לקהל גדול יותר ונגדל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר