הדר גנים- הכיכר המיועדת על שם משפחת נתניהו.צילום באדיבות התושבים
הדר גנים- הכיכר המיועדת על שם משפחת נתניהו.צילום באדיבות התושבים

כעס בהדר גנים: רק הקטע שצמוד לכיכר שתיקרא ע"ש הורי נתניהו נסלל | צפו בסרטון

העירייה סללה את קטע הרחוב הסמוך לכיכר שתיקרא ע"ש צילה ופרופסור בנציון נתניהו ז"ל. תושבים אומרים: שאר הרחווב נראה כמו אתר בנייה". עוד הם אומרים: "יש לא מעט כיכרות מוזנחות בשכונה"

פורסם בתאריך: 28.5.20 11:00

תושבי הדר גנים מתלוננים שלרגל ההחלטה לקרוא כיכר בשכונה על שם צילה ופרופסור בנציון נתניהו ז"ל, הוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברחוב אריה בן אליעזר 18, סללה פעם נוספת העירייה רק את הכיכר וכן חלק נוסף מהכביש הסמוך לכיכר. לטענתם, שאר הרחוב נראה רע, "כמו אר בנייה". התושבים כועסים על כך שלא סללו מחדש גם את שאר הרחוב. "לא ייתכן, שעבור תמונות עם משפחת נתניהו, דואגים לסלול את הכיכר שתראה יפה, אבל בשכונה יש לא מעט כיכרות מוזנחות, כולל הכיכר הראשית ברחוב מנחם בגין שזקוקות נואשות לשתילה וסלילה, לשם כנראה משפחת נתניהו לא תגיע ולא יהיו תמונות ולכן פחות חשוב לטפל בהן", אומר אחד התושבים.

צילה ופרופסור בנציון נתניהו ז"ל יונצחו בכיכר בהדר גנים


בנוסף לכך יש כעס על כך שלא ראו לכיכר על שם דמות תורנית, מאחר ומדובר בשכונה דתית. "מדובר בשכונה דתית והיה ראוי שיקראו רחוב וכיכר על שם דמות תורנית ודתית כמו בכל השכונה כולה. כל הרחובות הפנימיים עם על שם דמויות תורניות. עצוב מאוד שלא חשבו או התייעצו לפני ההחלטה", אמר אחד התושבים.

מלשכת דובר העירייה נמסר: "בניגוד לנטען, האספלט הסובב את הכיכר היה תקול במספר נקודות ולאחר תיקונים זמניים שבוצעו במקום, הוחלט אתמול לערוך שיפוץ מסביב לכיכר בלבד. זאת לצד העבודות שהעירייה ביצעה לשידרוג הכבישים באזור, במקביל לעבודת של מיתב – ברח' רוזובסקי, קהילות יעקב ומנחת שלמה. בשכונת הדר גנים מונצחות דמויות תורניות לצד אלו שהטביעו חותם בתחומים אחרים כמו אריה בן אליעזר, חנה רובינא ועוד. בנוסף לאישים החשובים הללו, יונצחו גם, בין היתר – היסטוריון וחוקר יהדות ואישתו הנימנת על ותיקי המושבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    מזכיר לי את המושג : בתי פוטיומקין שגם אז כבר רצו להרשים את המלך הצרפתי ולכן הרוסים שיפצו רק את החזיתות של בתי הכפר כך ששירת המלך יראו מהדרך את חזיתות הבתים ויחשבו שהכפר יפה .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר