הפארק הדרומי נווה גן פתח תקווה צילום אתר שכונת נוה גן.
הפארק הדרומי נווה גן פתח תקווה צילום אתר שכונת נוה גן.

תושבים בנווה גן דורשים להגביר את האכיפה בלילות נגד בני הנוער בפארק הדרומי

עם השלמת החלק של הגינה תושבים מתלוננים על רעש של בני נוער בלילות. חלק מהתושבים דורשים לסגור את הפארק משעה מסוימת, חלק אחר טוענים שזה בלתי אפשרי ומבקשים מהעירייה להגביר את האכיפה

פורסם בתאריך: 7.6.20 08:58

בעוד פחות מחודש יוצאים תלמידי החטיבות והעל היסודי לחופש הגדול ותושבים שמתגוררים בשכונת נווה גן, בסמיכות לפארק הדרומי, חוששים שברגע שהעבודות על הפארק יסתיימו והפארק יפתח במלואו, מי שגר בסמיכות יסבול מרעש בשעות הלילה המאוחרות. חלק מהתושבים מבקשים לסגור את המקום לפעילות בשעות הערב המאוחרות, ומנגד יש תושבים שאומרים שלא ניתן לסגור את הפארק, אך כן צריך לדאוג כבר מעכשיו לאכיפה מלאה, על מנת למנוע את הדרדרות המצב. בשלב זה הסתיימו העבודות של גינת המשחקים ועדיין מתקיימות עבודות של מתקני הספורט, השבילים והגינות הסמוכות, ותושבים מדווחים שכבר עתה יש רעש בלילות. "לצערי, מאז שהחלק של הגינה הסתיים המקום הפך להיות מוקד מפגש של בני נוער ומידי ערב ובעיקר בסופי שבוע, הם נמצאים שם בהמוניהם. הם נפגשים, מתחבקים, צועקים ומי שסובל מכך זה התושבים", אומרת תושבת המתגוררות קרוב לפארק. "לי יש ילדים קטנים והרעש הוא נוראי, אנחנו מתקשרים למוקד, הוא מגיע, הילדים בורחים ואחרי כמה דקות חוזרים וזה לפני שהגיע החופש הגדול. מבחינתי הפתרון הכי טוב, היה לסגור את המקום החל משעה מסויימת".

מנגד טוענים תושבים שמתגוררים בסמיכות, שמאחר ומדובר בשטח עצום המכיל נתיבי הליכה ורכיבה המחברים את האזורים השונים בשכונה, לא ניתן לסגור את הפארק. "לצערי, הרעש הוא בלתי נסבל, אבל אני מבינה שלא ניתן לסגור את הפארק, מה שכן צריך לדאוג לפיקוח הדוק. שיתחילו לחלק קנסות של 1,000 שקל, אחרי פעם אחת שהילד יקבל קנס, אני בטוחה שההורה לא יאשר לו להגיע למקום בלילות", אומרת תושבת נוספת. "חייבים לתגבר את הפיקוח במקום, לדאוג לאכיפה חסרת פשרות ואולי כך יהיה לנו קצת שקט".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "הפארק הדרומי טרם הושלם והוא נמצא בעיצומו של הפיתוח. עם השלמתו ינתן מענה לרווחת תושבי האזור ויותקנו על פי הצורך מצלמות אבטחה, גדרות ועוד. נציין באופן כללי, כי על מפגעי רעש יש לדווח בזמן אמת למוקד העירוני או למשטרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שושי

    כמו שהפארק הגדול סגור משעה 23 ככה ניתן לסגור את הכניסות לפארק הדרומי ומי שרוצה ללכת בלילה ימצא מקום אחר הפארק לא נועד לשהייה בלילה ומי שמתנגד לסגירה כנראה הם אלו שלא גרים בסמיכות ןלהם זה לא מפריע כמי שגר בצמוד יכול להגיד בוודאות שבגן המשחקים מותקנות מצלמות והמוקד לא שולח ביוזמתו פיקוח וגם אם הוא מתבקש לשלוח לפעמים הפיקוח מגיע אחרי שעה וזה גם לאחר פניות חוזרות אין דרך אחרת זה רק להקים גדרות ושערים כפי שעשו בכפר גנים וגם לאחרונה בפארק האבידגים באם המושבות ניתן להשאיר מעבר להולכי רגל ולגדר את הפארק

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר