איילר בבייב. צילום טל שחר
איילר בבייב. צילום טל שחר

הצעירה הפתח תקוואית שהחלימה משיתוק בפנים תתמודד על תואר מלכת היופי

איילר בבייב בת ה-23 עלתה לארץ מטורקמניסטן. "אני רוצה את הכתר ולאחר מכן להמשיך לעבוד קשה, להציב לעצמי יעדים, לטוס לחו"ל ולזכות במיס יוניברס ואולי להיות גל גדות הבאה", היא אומרת למלאבס

פורסם בתאריך: 19.6.20 13:41

איילר בבייב, בת ה- 23 מפתח תקוה, תתמודד השנה על תואר מלכת היופי של ישראל לשנת 2020. בבייב, שפירוש שמה הוא ירח בשפה הטורקמנית, עלתה לארץ ב-2003 מטורקמניסטן. היא לומדת תפירה ועובדת כמלצרית, היא בטוחה בעצמה, רוצה להשיג את הכתר וחולמת להיות הגל גדות הבאה. "מאז שהייתי צעירה חלמתי להיות דוגמנית ולהיכנס לתחום, בגיל 12 אמא שלי לקחה אותי לסוכנות דוגמנות, עשיתי בוק ואיך שאמרו לי שאצטרך לעשות אודישנים קיבלתי רגליים קרות ואמרתי לאמא שלי שאני לא רוצה. פשוט ויתרתי, היא מספרת. "למרות שוויתרתי על החלום, זה כל הזמן רדף אותי וידעתי שמתישהו זה יקרה".

איילר בבייב. צילום טל שחר

לפני כשנתיים וחצי, רגע אחרי שהשתחררה מהצבא, לקתה בבייב בשיתוק בפנים (פציאליס) והייתה מאושפזת בבית החולים למעלה משבועיים. "לא יכולתי להזיז שום שריר בפנים, לא עיניים, לא שפתיים, לא הצלחתי להרים את הגבות ושום שריר לא פעל. כשזה קרה לי קיבלתי הלם וממש נלחצתי, חששתי שזה יישאר לי כל החיים ולא אוכל להשלים את החלום שלי להיות דוגמנית", היא מספרת. "אושפזתי בבית החולים ועברתי סדרה של בדיקות ועד היום לא יודעים ממה זה קרה. חצי שנה לפני כן הייתי ביוון וחשבו שאולי עקץ אותי משהו. בשורה התחתונה, הם החליטו שזה היה ווירוס, זה נשאר סוג של תעלומה. זו הייתה תקופה מאוד קשה. בימים הראשונים היה לי מאוד קשה, בכיתי בלילות ולא יכולתי לאכול כלום. אחרי שבועיים של אשפוז, התחילה לאט לאט לחזור התזוזה בפנים. שחררו אותי הביתה ואז חטפתי חום גבוה ואושפזתי שוב. לאט לאט הפנים חזרו לעצמם ולשמחתי אני בסדר עכשיו ובריאה. אחרי שהכל הסתדר, אמרתי לעצמי שזה סימן לעתיד ואני חייבת להתחיל לחשוב על הקריירה שלי, התחלתי לחפש סוכנויות ולהיכנס לעולם הדוגמנות בצורה יותר מקצועית".
ואיך הגעת לתחרות מלכת היופי?
"חברה רשימה אותי לתחרות ובכלל לא ידעתי. פתאום אני מקבלת מייל לזימון והייתי מופתעת. אמרתי טוב, נעבור את הזימון הראשון ולאט לאט עברתי עוד שלב ועוד שלב ולא האמנתי ויחד עם זאת הביטחון שלי עלה. ואז אמרתי שזה הסימן שלי להמשיך הלאה ואז התקבלתי לנבחרת של מלכות היופי ואז חזרתי להאמין בעצמי ועכשיו אני רוצה לזכות. אני רוצה את הכתר ולאחר מכן להמשיך לעבוד קשה, להציב לעצמי יעדים, לטוס לחו"ל ולזכות במיס יוניברס ואולי להיות גל גדות הבאה. מבחינתי אני ניגשת לגמר מתוך הידיעה שאני זוכה".

# # #
משנת 2003 מתגוררת המשפחה בפתח תקווה. איילר התחילה את כיתה א' בבית הספר פיק"א, למדה עד כיתה ח' בשובו, והמשיכה לחטיבת בן צבי ותיכון נעמ"ת. "אני מאוד אוהבת את פתח תקווה ולא מבינה למה לאנשים יש דעה שלילית על העיר. יש בעיר הזו הרבה מה לעשות, היא קרובה לכל מקום וזו עיר טובה".

תחרות "מלכת היופי של ישראל", הנערכת מטעם מגזין "לאשה" מתקיימת בפעם ה-71 והשנה גם הקהל בבית ייקח חלק בהחלטה על הזוכה בתואר וזאת על ידי הצבעה באתר YNET החל מה- 23 ביוני, שם תוצג הנבחרת הסופית המורכבת מ-12 מתמודדות. ניתן יהיה להצביע בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי. המתמודדת שתבחר ברוב קולות תעפיל אוטומטית לגמר שיכלול ארבע מתמודדות: אחת על פי בחירת הקהל ושלוש האחרות תבחרנה על ידי הרכב השופטים. בסיומו של הגמר שיתקיים ב-13 ביולי תזכה אחת מהן בכתר הנוצץ ובתואר "מלכת היופי של ישראל" ותייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה

    אני מאחל למתמודדת בתחרות מלכת היופי, איילר בבייב, בריאות ושתצליחי בכל דרך שאת הולכת, הראשון נשמח לראות אותך זוכה בתחרות והמשך עד הגיעך למיס תבל. את יפה + בלי עין הרע איילר אנחנו אוהבים אותך עד בלי די. משה מפ"ת גימלאי משטרה של פ"ת.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר