אקדח שנמצא בגינת הכלבים על צומת גיסין.

תעלומה: אקדח ישן נמצא בגינת כלבים, לפני כשנה נמצאה באותו מקום עצם גדולה

את האקדח מצאה תושבת שהגיעה למקום יחד עם כלבתה. "הכלבה חפרה וחפרה ומצאה נרתיק, בתוך הנרתיק שהיה קטן, בצבץ לו האקדח", סיפר תושב שהיה במקום. תושבת סיפרה שלפני כשנה הכלבה שלה חפרה באותו מקום ומצאה עצם גדולה במיוחד

פורסם בתאריך: 24.6.20 12:19

אירוע מוזר: אתמול, בשעות אחר הצהריים, נמצא בגינת הכלבים שבין הספורטן לצומת גיסין הרב מלכה, אקדח ישן. לשטח הגיעו שוטרים שלקחו את האקדח לבדיקה. גינת הכלבים בצומת בתוך חורשת עצי האקליפטוס. את האקדח מצאה תושבת שהגיעה למקום יחד עם כלבתה. "הכלבה חפרה וחפרה ומצאה נרתיק, בתוך הנרתיק שהיה קטן, בצבץ לו האקדח" מספר תושב שהיה במקום עם הכלב שלו. "מדובר באקדח חלוד שהיה בתוך האדמה, התקשרנו למשטרה ועד שהם הגיעו חיפשתי את הסוג שלו ומסתבר שזה אקדח רוסי של חברת pistolet besshumnyy ולפי השורשים שגדלו בתוך הנרתיק ורמת החלודה, הוא שכב שם המון זמן", מספר אותו תושב.

עוד הוא מספר: "השוטר התקשר לחבלן והם אמרו להם לקחת את זה למעבדה. מן הסתם, זה משהו פלילי ולא נפל למישהו. אנחנו חשבנו שיסגרו את המקום ויגיעו לחפש, אבל בזה זה נגמר".

נרתיק האקדח שנמצא בגינת הכלבים על צומת גיסין.

בהמשך הייתה התכתבות של בעלי הכלבים בקבוצת וואטסאפ פנימית. אחת התושבות כתבה: "אולי זה מסביר את העצם הגדולה שהכלבה שלי מצאה שם לפני שנה".

ממשטרת ישראל נמסר "כי אתמול נמצא אקדח בחורשה. האקדח הועבר לבדיקה ונסיבות האירוע נבדקות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר