אורי אוחיון בבית החולים צילום פרטי
אורי אוחיון בבית החולים צילום פרטי

אורי אוחיון, אחיו של איציק ז"ל, נפצע בתאונת דרכים

מונית פגעה באורי אוחיון כאשר רכב על אופניים חשמליים ברחוב ז'בוטינסקי. "עפתי למרחק של 20 מטר על הכביש", הוא מתאר, "למזלי הקסדה הצילה את חיי"

פורסם בתאריך: 25.6.20 08:35

אורי אוחיון, אחיו של ראש העירייה לשעבר איציק אוחיון ז"ל, נפצע אתמול קל עד בינוני, לאחר שעבר תאונת דרכים כאשר רכב על אופניים חשמליים, ברחוב ז'בוטינסקי. למקום הוזעקו חובשי מד"א – הצלה פתח תקווה ואיחוד הצלה, שהעניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים.

"סיימתי את העבודה כמידי יום בחברת טבע שם אני עובד ויצאתי מרחוב בזל לכיוון רחוב ז'בוטינסקי", הוא מספר מבית החולים. "זה מסלול שאני עושה כל יום. לקראת השעה 15:10. אחרי שעברתי את גשר ז'בוטינסקי של הולכי הרגל לכיוון השוק כשאני רוכב בצד הכביש, הרגשתי לפתע חבטה חזקה מאחור ועפתי למרחק של כ-20 מטר על הכביש. מונית שנסעה אחרי נכנסה בי בעוצמה חזקה, ככל הנראה הנהג לא ראה אותי או היה עסוק במשהו אחר. האופניים נשברו לשתיים מעוצמת המכה".
למקום הוזעקו כאמור צוותי הצלה רבים שהתחילו להעניק לו טיפול ראשוני. "חטפתי מכות בצלעות, בגב ובברכיים והגיעו שני רכבי הצלה, בהתחלה העלו אותי לאמבולנס רגיל, אבל בגלל שהם ראו שאני מטושטש העבירו אותי לטיפול נמרץ".

אופניו של אורי אוחיון לאחר התאונה צילום דוברות הצלה

אופניו של אורי אוחיון לאחר התאונה צילום דוברות הצלה

בבית החולים עבר אורי בדיקות רבות וביניהן סיטי ראש וצוואר. "למזלי, בזכות הקסדה, החיים שלי ניצלו", הוא אומר "בתאונה כזו כשאתה עף על הכביש בכזו עוצמה, כשרכב נכנס בך מאחור, הסיכוי שתינצל הוא קטן. אני הייתי עם קסדה וזה הציל את החיים שלי. הקסדה נשארה שלמה".
מה המצב שלך היום?
"אני כרגע מאושפז בבית החולים בילינסון עם שברים בצלעות, שבר באחת מהחוליות בגב ומכות בברכיים, ידיים ובאגן".
תחזור לרכב על אופניים?
"אני לא מתכוון לעלות יותר על אופניים, רק רכב. למרות שאני בכלל לא אשם בתאונה, אבל כשאתה על הכביש, אתה תלוי בהרבה דברים מסביבך ולכן אני כל הזמן חוזר ואומר לחבר'ה הצעירים, שישימו קסדה על הראש, האופניים שלי ממש נחתכו לשניים, אבל הקסדה הצילה לי את החיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר