תאונה בדרך אם המושבות צילום תיעוד מבצעי מדא
תאונה בדרך אם המושבות צילום תיעוד מבצעי מדא

רוכב אופנוע כבן 50 נפצע קשה מאוד בתאונה לפנות בוקר | צפו בזירת התאונה

התאונה הייתה בדרך אם המושבות. חובשים ופראמדיקים הצליחו להחזיר לפצוע את הדופק במהלך פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים עם פגיעת ראש וחבלה רב מערכתית

פורסם בתאריך: 28.6.20 08:20

רוכב אופנוע כבן 50 נפצע קשה מאוד בתאונה עם רכב פרטי בפינת רחוב מרטין גהל ודרך אם המושבות. הדיווח על התאונה התקבל בשעה 04:28 במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע במקום, ולאחר שבמהלך פעולות החייאה חזר הדופק לפצוע, הוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה מאוד, עם פגיעת ראש, וחבלה רב מערכתית. נהג הרכב, צעיר כבן 19, פונה במצב קל.

חובש מד"א על אופנוע, יששכר ויס, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו שמדובר בתאונה קשה, על הכביש שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ובמרחק כ-20 מטר על המדרכה היה קטנוע מעוך, התחלנו בטיפול רפואי מתקדם, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, וסבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית, לאחר שבמהלך פעולות החייאה מתקדמות חזר דופק, פינינו אותו לבית החולים במצב קשה מאוד. בנוסף, טיפלנו ופינינו את נהג הרכב צעיר כבן 19 שנחבל באופן קל.
יחיאל מינץ ומאיר פרידמן, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. ביצענו החייאה על רוכב האופנוע וכשחזר דופק הוא פונה במצב קשה לבית החולים בלינסון. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנהג הרכב שנפצע באורח קל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר