צבע אדום במזרקת דונאלד טראמפ. צילום משטרת ישראל
צבע אדום במזרקת דונאלד טראמפ. צילום משטרת ישראל

מחאה נגד הסיפוח: אלמונים צבעו את כיכר דונלד טראמפ באדום

המים נצבעו באדום ולצד המזרקה רוססה כתובת גרפיטי "הסיפוח יעלה לנו בדם". הכיכר נחנכה ביולי שנה שעברה ברחוב חיים עוזר פינת ההגנה

פורסם בתאריך: 29.6.20 09:28

הבוקר התעוררו תושבי פתח תקווה אשר מתגוררים בסמוך לכיכר 'דונלד טראמפ' ברחוב חיים עוזר ותושבים שעברו שם, למראה מפתיע: אלמונים צבעו את המים באדום וכך גם את הכיכר שהוקמה כמחווה לנשיא ארצות הברית, זאת כמחאה נגד הסיפוח המתקרב של שטחים מסויימים. הפרסום עלה לראשונה בטוויטר של אור רביד, N12. לצד המזרקה רוססה כתובת גרפיטי "הסיפוח יעלה לנו בדם".

צבע אדום במזרקת דונאלד טראמפ. צילום משטרת ישראל

כתובת המחאה בכיכר דונאלד טראמפ. צילום משטרת ישראל

כיכר דונלד טראמפ הוקמה בחודש יולי אשתקד, ברחוב חיים עוזר פינת ההגנה. במקום התקיים טקס חגיגי בנוכחות ראש העירייה רמי גרינברג, שר החוץ דאז ישראל כץ, שר הכלכלה דאז אלי כהן ומכובדים נוספים. במהלך הטקס אמר גרינברג: "לא היה למדינת ישראל נשיא אוהד ותומך כמו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. אנו מוקירים ומעריכים את תמיכתו במדינת ישראל ובתושביה וראוי כי כיכר מרכזית בעיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל תקרא על שמו. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הוא הראשון שהכיר בירושלים כבירת ישראל והראשון להכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן, שהיא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".
ממשטרת ישראל נמסר: "הבוקר התקבל במשטרת ישראל דיווח על צביעת המזרקה באדום בכיכר ברח' חיים עוזר בפ"ת וכן כיתוב "הסיפוח יעלה לנו בדם". נסיבות האירוע נבדקות".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "האירוע בכיכר טראמפ הבוקר הינו וונדליזם בריוני שמעיד בעיקר על מי שעשה זאת. עיריית פתח תקוה עירבה את המשטרה בנושא והוגשה תלונה בגין המקרה. פתח תקוה מרושתת במצלמות ואנחנו נמצה את הדין עם העבריינים – הן בפן הפלילי והן בפן האזרחי על הנזקים שנעשו. כך יעשה כנגד כל תופעה של בריונות וונדליזם הגורמת נזק לרכוש ולכסף הציבורי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פתח תקוואית

    המזרקה התנקתה מעצמה.. לא נעשה לא נזק לא ונדליזם ולא פגיעה ברכוש. בהצלחה לעיריית פתח תקווה עם תביעה על כלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר