דן סיברוני ז"ל. צילום באדיבות המשפחה
דן סיברוני ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

מחר בבית שאן: תחרות קארטינג לזכר דן סיברוני ז"ל

סיברוני, תושב פתח תקווה, נהרג לפני כשלושה חודשים כשטרקטור פגע בו כשהיה בדרכו לעבודתו בראש העין. הוא היה אלוף הארץ לנוער בקארטינג, התחרה באופנועים בארץ ובחו"ל ואחד ממקימי המסלול בבית שאן

פורסם בתאריך: 14.9.17 08:13

מחר, יום שישי, בשעה 13:00, תתקיים בבית שאן תחרות קארטינג לזכרו של דן סיברוני ז"ל, שנהרג לפני שלושה חודשים בכביש 5. סיברוני, בן 25 במותו, תושב פתח תקווה, נהרג בתאונת דרכים כשטרקטור פגע בו שבשעה שרכב על האופנוע שלו מביתו בעיר לעבודתו בראש העין. הוא הותיר אחריו הורים ושתי אחיות קטנות ממנו – שירה ונועה.

"דן היה ספורטאי בתחום המוטורי, אלוף הארץ לנוער בקארטינג והתחרה באופנועים בארץ ובחו"ל", מספר אביו יובל סיברוני. "הוא היה בחור מאוד מוכשר והתחרה שנים רבות בליגות הקארטינג השונות, עבד במסלול מגה קארטינג בפתח תקווה והיה איש צוות טכני בקבוצת '2 פעימות' של האקדמיה לקארטינג. לאורך השנים צבר יותר מ-70 גביעים".

דן סברוני ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

דן סיברוני ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

סיברוני היה גם אחד ממקימי מסלול הקארטינג בבית שאן. "העמותה למרוצי קארטיניג ולמרוצי אופנועים בישראל ברשות מוקי אדיב, שהוא גם הבעלים של קבוצת הקארטינג שדן היה חבר בה, החליטו יחד איתנו לקיים מרוץ זיכרון לדן", מסביר האב. "המירוץ הוא תחרות סיבולת קבוצתית שתמשך שלוש שעות ובה יתמודדו שלוש קבוצות: קבוצה של חברים, קבוצה של משפחה וקבוצה של ספורטאים מקצועיים. הזוכה יקבל גביע נודד, שכל שנה יעבור לזוכה באה".

הוא למד בבית הספר היסודי נווה עוז, בחטיבת בן גוריון והוא בוגר תיכון אחד העם. את התואר הראשון במדעי המחשב ובמערכות מידע ניהוליות סיים בהצטיינות, ועבד כשלוש שנים באגף מערכות One ERP ב-One1. בצבא שירת ביחידה קרבית. בבוקר התאונה הוא אמור היה לצאת מביתו בשכונת נווה עוז עם הרכב, אך מאחר והרכב לא התניע הוא בחר לצאת עם האופנוע.

דן סברוני ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

דן סיברוני ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

"התאונה התרחשה בכביש חמש לכיוון פארק סיבל בראש העין בסביבות השעה שמונה וחצי בבוקר", מספרת האם אלין אביצרור. "התקשרו אלי בבוקר ואמרו לי שהוא פצוע קשה ושאבוא לבית החולים. לאחר מכן הסתבר לי שהוא נהרג במקום מפגיעה בראש. מעודד אותי שהוא לא סבל אבל האובדן קשה, קשה מנשוא".

לדבריה בתיכון בו למד חושבים לקרוא את חדר המחשבים על שמו. "דן היה תלמיד מצטיין, שקט, רגוע והלב מסרב להאמין", היא אמרת בעצב. "הוא היה תמיד אחראי, לא טיפוס שמסתכן, לא דיבר בטלפון ולא נסע מהר. הלב כואב. את חלק מהגביעים שהוא זכה בהם לאורך השנים, חלקתי לחברים שלו כדי שתישאר להם מזכרת ממנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר