דני לוי ז"ל
דני לוי ז"ל

אבל כבד: מת דני לוי, הבעלים המיתולוגי של ברזיל הקטנה ושל איטליז דניאל

לוי, דמות מוכרת ומהאנשים המזוהים ביותר עם הפועל מחנה יהודה, נפטר בסוף השבוע בגיל 77 לאחר שסבל ממחלה. "אבא היה אדם עם לב רחב, תמיד היה תורם ונותן", סיפר בנו נמרוד

פורסם בתאריך: 20.7.20 08:22

דני לוי, חבר הנהלה בעבר של הפועל מחנה יהודה, והבעלים המיתולוגי של 'אטליז דניאל' ברחוב קלישר, מקום שהיה מרכז פסגה לשחקני ואוהדי התקופה, נפטר בסוף השבוע והוא בן 77. לוי נפטר לאחר מחלה ממנה סבל בשנים האחרונות. "דני הוא חבר ילדות שלי, הרבה מחבריו היו שחקני כדורגל בהפועל פתח תקוה והיינו שנים ביחד", מספר בכאב ניסים קלדרון, מנהל קבוצת הפייסבוק פרלמנט הספורט, היסטוריון הפועל פתח תקוה, ומי שהכיר היטב את לוי. "הוא היה שחקן במחנה יהודה ובהמשך הוא ניהל את הקבוצה. הוא היה דמות מיתולוגית. לאורך כל השנים הוא דאג ותרם לקבוצה. בשנים האחרונות הוא לא היה בקו הבריאות. קיבלנו בתדהמה את הידיעה על פטירתו וזה אבדה קשה".

בנו של לוי ז"ל, רודי (נמרוד), סיפר על אביו: "דודו של אבי, יצחק לוי, היה ממקימי הפועל מחנה יהודה, ואבי דני, שהיה מנהל הקבוצה בשנות השבעים בתקופת המאמן דוד עטואר ובתקופת יגאל רצאבי היה מאוד מחובר לקבוצה. גם אחי טל לוי, היה שחקן בקבוצה במשך שנים רבות ובהמשך היה מאמן הקבוצה ואבא היה מתעדכן דרכו ותמיד אהב את הקבוצה. אחרי שהוא סגר את חנות הבשר, הוא פתח בצמוד פיצוציה שנקראת 'ברזיל הקטנה' על שם כינוייה של קבוצת הכדורגל המיתולוגית הפועל מחנה יהודה ששם החיבה שלה היה ברזיל הקטנה. אבא היה אדם עם לב רחב, תמיד היה תורם ונותן לכל מי שהיה נזקק והייתה לו יד רחבה".

אמנון מעבי, פעיל מוכר במחנה יהודה אמר: "לאורך כל השנים הוא ליווה את קבוצת מחנה יהודה. הוא היה איש בעל נתינה גם לקבוצה, גם לאנשים, אדם של חסד והיה נותן בסתר כל הזמן ועוזר לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר