מודעות על הסרת הכשרות 'משניצל בננה' מרחוב יואל 7 בשעריה. צילום מתוך הפייסבוק

הכשרות הוסרה מהשניצליה בפתח תקוה, הלקוחות לא מפסיקים להגיע

הרבנות פתח תקוה הסירה את הכשרות מ"שניצל בננה" בשעריה. הרקע: התשלום למשגיחים. מקורבים לבעלי המקום אומרים שהלקוחות מביעים אמון מאז פרסום המודעות ומדגישים שהם ממשיכים להיות כשרים ולהשתמש במוצרים כשרים בלבד

פורסם בתאריך: 28.7.20 17:49

בימים אלה מופצות ברחבי העיר מודעות על הסרת הכשרות 'משניצל בננה' מרחוב יואל 7 בשעריה. בהודעות אותן הפיצו הרבנות פתח תקוה והמועצה הדתית נכתב כי "לאחר מאמצים רבים ותוך רגישות למצב השורר היום במשק לא נותרה לנו ברירה ואנו מודיעים בזה על הסרת הכשרות ואין אנו אחראים עוד לנעשה במקום מבחינת כשרות". מקורבים לשניצל בננה מסרו שמהרגע שהפרסום של הרבנות עלה, הם מקבלים רק תגובות חיוביות והלקוחות לא מפסיקים להגיע.
ינון פרסיק, מנהל מחלקת הכשרות ברבנות המקומית, אמר: "תפקידי הוא מנהל מחלקת הכשרות ברבנות פתח תקוה והבעלים של שניצל בננה איש טוב ואני מגדיר אותו גם כחבר. בתקופה שהיה סגור עקב נגיף הקורונה לא גבו ממנו שקל לא בגלל שאנחנו טובים אלא מכיוון שהוא לא קיבל שירות ומשלמים רק על השירות. בתקופה הקודמת לכך ובפגישה שנערכה איתו השתדלתי להוריד לו את השכר החודשי למינימום ככל שאפשר 1,100 שקלים ולאחר ניכוי עפ"י חוק נשאר למשגיח 700 שקלים בחודש. כלומר על פעם אחת שהמשגיח מגיע הוא משלם 25 שקלים ואם הוא מגיע פעמיים ביום זה יצא 14 שקלים – מחיר מצחיק לכל הדעות. הסברתי לו שמדובר במחיר מינימום. ניסינו להסדיר את התשלום וזה לא עזר. פניתי אליו פעם נוספת ולא רציתי שהוא יוותר על הכשרות, ביקשנו ממנו לחשוב עוד פעם והוא ביקש לוותר על הכשרות כי זה כבד עליו ונתתי לו עוד כמה ימים לחשוב על זה, אולי הוא יתחרט, הוא אמר שאני הרגיש חופשי והוריד את הכשרות. ברור שכואב לי לפרסם את המודעה הזו ונשמח להחזיר לו את הכשרות, הוא בחור מקסים. אבל צריך לשלם, אין לנו משגיחים מתנדבים".

מקורבים לבעלי המקום מוסרים, שמאז שהפרסום של הרבנות, כמות הלקוחות והתגובות החיוביות שהם מקבלים רק עולה. עוד הם מדגישים שהמקום ממשיך לשמור על כשרות, משתמש במוצרים כשרים, ירק של גוש קטיף, בשר מהדרין, כפי שהיה לפני כן.
משניצל בננה מסרו שהתגובה תימסר בהמשך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. דוד הדר גנים

    חבל מאוד אוהב את המקום ומאמין שהבעלים אמין גם הכשרות.
    אבל בלי תעודה לא אוכל להמשיך לקנות שם וחבל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יופי, עכשיו אני אזמין הרבה יותר ממה שהזמנתי קודם.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נלך לאכול רק במקום שהרבנים יסירו את ההכשר

  4. אחד שיודע מי זה שי מקרוב

    שי איש צדיק ושומר על כשרות כבבת עינו צר לי שהכל כסף וכסף
    אפשר לסמוך עליו גם ללא תעודה בשונה ממקומות שיש תעודה ובעל העסק רשע ומי יודע מה מכניס מאחורי הגב

  5. רוני

    נמשיך להגיע לשניצל בננה יש להם מעל 5000 לקוחות מידי חודש לא צריך את הכשרות יודעים שזה כשר אוהבים אותם ושמחים שהם קיימים בליבנו

  6. נמאס

    אנחנו הגענו מחיפה.. ונמשיך להגיע שנהיה באיזור, שילכו לעזה עם הכשרות שלהם, פינגווינים בשירות המאפיה !
    באים לקחת כסף ממסעדות כאילו הן בבעלותם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר