ענת זנזורי
ענת זנזורי

ענת זנזורי לא הורשתה להשתתף בישיבת ועדת תכנון ובנייה, עימות בינה לבין גרינברג

בדוברות העירייה טוענים שזנזורי הוצאה בגלל מגבלות הקורונה ו"צעקה וגידפה". זנזורי מכחישה ואומרת: דיברתי יפה"

פורסם בתאריך: 7.8.20 11:38

חברת מועצת העיר, ענת זנזורי, טוענת שלא אושר לה להיכנס לישיבת ועדת תכנון ובנייה שהתקיימה אתמול (חמישי) ודנה בין היתר בהקלות ובאישור פרויקט המרכז המסחרי החדש בנווה גן. לטענתה אמר לה ראש העירייה רמי גרינברג שאין לה מה לעשות בישיבה. זנזורי אומרת ששאלה את היועץ המשפטי שאישר כי היא יכולה להיות נוכחת בישיבה, ואז אמר לה גרינברג שאין מקום בגלל מגבלות הקורונה. זנזורי אומרת שבשלב הזה הודיעה שתצא, רק אם עוזרו של גרינברג ייצא גם הוא.

"אני משמשת בוועדה כממלאת מקום של ראש העיר", אומרת זנזורי, "ועל פי חוק, אני זכאית לשבת בה. הגעתי לוועדה וראש העיר שהיה נוכח בה, החליט בפני כל הנוכחים שאין לי מה לעשות שם וביקש להוציא אותי, באמתלה שאין צורך מבחינת כמות נוכחים שאשאר ואקח חלק. דרשתי להישאר ולקחת חלק בוועדה על מנת לתמוך בתושבי נווה גן, אך לצערי ראש העירייה לא אפשר זאת. כששאלתי את היועץ המשפטי של הוועדה, נועם גמליאל, אם אני יכולה להישאר, הוא אמר שעל פי חוק אין מניעה. כשגרינברג הבין שאין לו ברירה, אז הוא שינה את הגרסה ואמר שאין מקום בגלל הקורונה. הודעתי לו שאם אין מקום, אז גם לעוזרים שלו אין מה לעשות בפנים. לא הרמתי קול, דיברתי בכבוד ובסוף יצאתי בשביל לא להפר את חוקי הקורונה ודאגתי שגם העוזר שלו ייצא".
להלן תגובת לשכת הדובר: "אתמול התכנסה הוועדה לתכנון ובניה אשר בראשה יושב ראש העיר רמי גרינברג. מאחר וראש העיר שהוא ראש הוועדה נמצא, ממלאת המקום לא הייתה צריכה להישאר, וזאת בהתאם לחוק ולאור מגבלות הקורונה וצמצום המשתתפים בכל דיון עד כמה שאפשר. חברת המועצה ענת זנזורי אשר מוגדרת כממלאת מקום, ביקשה להשתתף בישיבה, למרות שלא היה צורך. זנזורי אף התייעצה עם היועצת המשפטית וזו גם השיבה לה כי היא לא צריכה להשתתף בישיבה. לאור כל זאת ולבקשת רה"ע שביקש ממנה לצאת החלה חברת המועצה לצעוק ולגדף, כל זאת לעיניהם המשתאות של יזמים ותושבים שהוזמנו לדיון בוועדה. ראש העיר מבקש לקדם שיח פתוח ובטוח במגבלות החוק ובימים אלה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. התנהגות כמו זו של זנזורי איננה מקובלת בשום תרחיש ובשום פורום ציבורי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר