קורונה. צילום רויטרס

"אין אכיפה". אנשים בסיכון מתלוננים שתושבים רבים מסתובבים בטיילת כפר גנים ללא מסכה

"יש הרגשה של זלזול בנושא האכיפה ולא פלא שיש לא מעט חולים בעיר", אומרת תושבת שמתגוררת בשכונה ומצויה בסיכון גבוה

פורסם בתאריך: 12.8.20 08:17

תושבים בשכונת כפר גנים ג' בעיר מתלוננים על אנשים רבים שמסתובבים בלי מסכות. מדובר על כלל רחובות השכונה, בדגש על הטיילת, בה אנשים רבים נוהגים לעשות טיולים לאורך כל שעות היום. מספר תושבים שמצויים בקבוצת סיכון, התלוננו על כך שההתנהגות של אנשים רבים שלא מקיימים את ההנחיות לחבישת מסכה, מונעת מהם לצאת לטיילת.

על פי התלונות, אכיפת נושא המסיכות באזור כמעט ולא קיימת, וכי הדבר מעמיד בסכנה אנשים רבים שבסיכון גבוה, אשר רוצים גם הם להתאוורר מחוץ לבית. יש לציין כי אי חבישת מסיכה בזמן פעילות ספורטיבית מותרת, אך לא מדובר רק על אנשים המבצעים פעילויות ספורטיביות.

"ילדים ומבוגרים מסתובבים בלי מסיכות, כל הטיילת מלאה באנשים בלי מסיכות", מספרת תושבת השכונה. "הם הולכים בעיקר אחרי הצהריים אבל גם בבוקר. מדובר גם על מתאמנים וגם על כאלו שרק מטיילים. גם ברחובות אנשים מסתובבים בלי מסיכות. אין אכיפה, כלום. לא ראיתי שוטר אחד".

"אני בסיכון גבוה ואני פשוט נמנעת מלהסתובב בחוץ במידת האפשר", סיפרה התושבת. "כשאני כן יוצאת, אני הולכת על הקצה בדשא כדי חס וחלילה לא להידבק. בשביל אנשים בסיכון מדובר בדבר קריטי. רמי גרינברג כל הזמן מתגאה שדברים מתנהלים כמו שצריך, אבל איפה הוא בנושא האכיפה? יש הרגשה של זלזול בנושא האכיפה ולא פלא שיש לא מעט חולים בעיר".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "בניגוד לנטען, נעשית אכיפה רבה בנושא, שכן, פ"ת מובילה בהיקף כמות הדוחות המוגשים בגין אי שמירה על הוראות השעה. לצד זאת העירייה מקיימת פעולות הסברה רבות בכל שכונות העיר ולכל הקהלים. ראש העיר רמי גרינברג, עם כניסתו לתפקיד, פעל כדי לשדרג באופן משמעותי את מכלול הפיקוח והביטחון העירוני, לרבות הקמת סיירת בטחון שפועלת 24/7, סיירת שטחים פתוחים, סיירות חינוך ומרכז העיר וכן משל"ט הצופה במצלמות המרשתות את העיר ונותן מענה בזמן אמת. נציין בנוסף, כי הרשות מפעילה בימים אלו חמ"ל קורונה שנותן מענה מקיף לתושבים בנושא ופועל כדי לפנות חולים למלוניות ועוד".

תגובת המשטרה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם אני שגרה במרכז השקט רואה את הזלסול של אנשים שהולכים ללא מסכה ואין אכיפה.

  2. הרוזן

    במדינה שלנו רק מחוקקים חוקים והזרח רק נפגע מזה היות ואין מי שיפקח

  3. אזרחית

    גם במרכז העיר, באם המושבות, בשכונות נוספות רבות – אין אכיפה. סיוט לצאת מהבית.

  4. סוני

    כפר גנים ג'
    ביקשתי פקחים להסתובב !!
    המוקנית אמרה לי :
    ענו לי שאין מספיק פקחים בפתח תיקווה!!

  5. עמית

    אני גם גר באיזור וזה באמת נכון. כל גני השעשועים מלאים (מלאים!) בילדים והורים ללא מסיכות ובטיילת אין כמעט אנשים עם מסיכות.

  6. א

    גם בפרדס כץ אין עקיפה הולכים בלי מסכות במיוחד החרדים אני לא גזעני אבל לא שומרים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר