הראל עזרא

הראל עזרא, שחולה בניוון שרירים, מזמין אתכם לרכוש ממנו את החלות והעוגות שהוא אופה בכל סופ"ש

"אני לא רוצה שאנשים יזמינו ממני בגלל שהם ירחמו עלי, אלא בגלל שהם ירכשו פעם אחת ויאהבו את העוגות וירכשו פעם נוספת", אומר הראל

פורסם בתאריך: 18.8.20 08:41

הראל עזרא, הוא תלמיד כיתה י"ב בתיכון אחד העם, במגמת גאוגרפיה ואחד התחביבים שלו הוא בישול ואפייה. לאחרונה התחיל בפרויקט "סוף שבוע מתוק", בו הוא מוכר עוגות עבודת יד. "מגיל 13 התחלתי לאהוב את המטבח. התחלתי עם בישול ולאט לאט התאהבתי באפייה. אני לוקח מתכונים קיימים ומשנה אותם לפי הטעמים שאני אוהב", הוא מספר. "התחלתי לאפות בהתחלה למשפחה ולחברים והתחלתי לקבל מחמאות והמורה שלי לאנגלית פרסמה אותי וכך התחלתי למכור את העוגות. כשראיתי שזה הולך טוב, אמרתי שאני אקדם את זה. אני לא יוצא כמעט מהבית בגלל הקורונה ולכן יש לי זמן".

להראל יש ניוון שרירים בשם דושון, והוא יושב על כיסא גלגלים. "נולדתי עם ניוון שרירים", הוא מספר. "את המחלה גילו לי בגיל שנה וחצי והשינוי שאני ממש זוכר הוא לקראת גיל תשע וחצי, אז היית צריך להיעזר בכיסא גלגלים.  המחלה עצמה היא מחלה ניוונית ולאט לאט הפעולות נהיות לי יותר קשות, אבל למרות זאת, אני לא מוותר לעצמי ואופה וכמובן המשפחה עוזרת לי".

 מה אתה אוהב להכין?

"אני אוהב לעשות הכל. עוגות תפוזים, שיש, רולדת שוקולד, חלות וכדומה. יש תפריט וממנו אפשר להזמין. אפשר להזמין החל מיום רביעי ולאסוף את העוגות ביום שישי מהבית  שלי באם המושבות. אני לא רוצה שאנשים יזמינו ממני בגלל שהם ירחמו עלי, אלא בגלל שהם ירכשו פעם אחת ויאהבו את העוגות וירכשו פעם נוספת".

 מה החלום שלך?

"חוץ מבישול אני מאוד אוהב אומנות. אבל אני לא יודע מה אני אעשה בהמשך".

את המאפים ניתן להזמין החל מיום רביעי ולאסוף אותם ביום שישי מביתו באם המושבות.  055-6602219


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר