דקירה צומת סגולה. צילום מתוך סרטון של תיעוד מבצעי מד"א

פיגוע קטלני: מת מפצעיו תושב פתח תקוה שנדקר היום על ידי תושב השטחים | צפו בהשתלטות על המחבל

הדוקר הוא תושב שכם בן 46, המחזיק אישור כניסה לישראל. קורבן הפיגוע הוא תושב העיר המתגורר באחת השכונות הסמוכות. הוא פונה במצב קריטי תוך ניסיונות החייאה אך למרבה הצער מת מפצעיו

פורסם בתאריך: 26.8.20 13:28

15:00 עדכון מצער: מזק"א הודיעו כי מת מפצעיו קורבן הפיגוע שהיה היום. הקורבן, תושב פתח תקוה, בן 39, נדקר בצהרים על ידי תושב שכם בן 46. הדוקר נלכד לאחר מרדף. האירוע היה קצת לאחר השעה אחת בצהרים על כביש 40 בין צומת גנים לצומת סגולה. הדקירה הייתה סמוך לצומת גנים, הדוקר נלכד סמוך לצומת סגולה. הפצוע פונה לבית החולים בילינסון תוך כדי מאמצי החייאה ומייד עם הגיעו לבית החולים הועבר לטיפול בחדר הטראומה. למרבה הצער הוא נפטר לאחר כשעה.

הסכין איתה בוצע הפיגוע הקטלני

14:50 – מממצאי החקירה עולה כי החשוד תושב שכם בן 46 המחזיק אישור כניסה לישראל, דקר את הקורבן בסכין ולאחר מכן נע לעבר הצומת. כוח משטרה שהיה סמוך לצומת עצר את החשוד ומצא על גופו את הסכין. ממצאי החקירה מעלים חשד למניע לאומני.

ב-14:10 נמסר מהמשטרה נמסר כי מממצאי חקירה ראשוניים עולה כי החשוד בן 46, פלסטיני תושב השומרון, דקר על המדרכה ישראלי בן 39 ופצע אותו באורח אנוש. החשוד ברח לכיוון צומת סגולה, שם נעצר על ידי כוח משטרה. הפצוע פונה לטיפול בבית החולים בילינסון, נסיבות האירוע נחקרות.

ב- 13:50 נמסר מבילינסון נמסר כי הפצוע מטופל בחדר טראומה.

צפו בתיעוד מנוסת הדוקר באדיבות נתיבי ישראל:

הדיווח הראשוני על האירוע היה ב-13:28, אז נמסר כי חובשי מד"א ומתנדבי הצלה, איחוד הצלה ומתנדבי זק"א הוזעקו לכביש 40 בין צומת גנים לצומת סגולה צומת סגולה עקב דיווח על אדם כבן 35 שנפצע קשה באירוע דקירה. צוותי הרפואה מדווחים כי האדם הפצוע במצב קריטי ופונה לבית החולים בילינסון תוך כדי פעולות החייאה. הרקע לאירוע נבדק. הרקע לאירוע נבדק. החשוד בדקירה נעצר במקום.

מהמשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית עולה כי החשוד הוא שוהה בלתי חוקי תושב הרשות הפלסטינית, שדקר תושב פתח תקוה ופצע אותו באורח קשה. החשוד הועבר לחקירה והנסיבות נבדקות.

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה, חזקי פרקש, סיפר: "בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים והעלנו לניידת טיפול הנמרץ של מד"א כשמצבו קריטי. הרקע טרם ברור".

שלמה אבידן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגבר שנדקר וללא הכרה. הענקנו לו סיוע ראשוני תוך ביצוע החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה".

דקירה צומת סגולה. צילום דוברות מד"א

פראמדיק מד"א אילן מועלם וחובש בכיר במד"א חזי גוטמן, סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים".

כאמור, למרבה הצער הפצוע נפטר למרות מאמצים להצילו. יהי זכרו ברוך. מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "לצערי הרב, התבשרנו בשעות האחרונות על אירוע קשה בו נרצח תושב העיר על ידי מחבל – בן עוולה. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ולחזק אותם בשעתם הקשה. עיריית פתח תקוה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה האבלה ולתת להם מענה ככל שיידרש. לצד האירוע הקשה, אני מודה לכוחות הביטחון וההצלה על פעילותם המהירה ועל תפיסת המחבל המתועב. אני קורא לגורמים האמונים על הנושא למצות את הדין במהרה עם המחבל ועם אלו שסייעו לו. אני סמוך ובטוח כי כוחות הביטחון יידעו לשים את ידם במהרה על כל המעורבים באירוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח כועס

    האירוע לא קרה סתם. תושבים במשך שנים היו מודאגים מריכוז ערבים משטחים, המון מהם שבחים, שמגיעים ושוהים למשך שעות ארוכות באזור. עירייה ומשטרה לא התייחסו לסיכון ואפשרו לריכוזים אלו להמשיך על-פני שנים. דם יהודי לא הפקר!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר