בר מזרחי שניידר ז"ל. צילום דניאל קרייזמן

"הוא ילד שחדר לי ללב". הלם ואבל כבד על מותו בתאונת אופנוע של בר מזרחי שניידר ז"ל

תאונה קשה בין אופנוע לרכב פרטי שארעה בכביש 386 הובילה למותו הטראגי של הצעיר מפתח תקוה. טלי תמיר, המחנכת שלו בחטיבה, אמרה: "לכל מקום שהוא הגיע, הוא הקרין אור פנימי"

פורסם בתאריך: 28.8.20 19:07

עדכון אחרון: 29.8.20 20:48

תאונת דרכים קשה ביום שיש בהרי ירושלים, גבתה את חייו של בר מזרחי שניידר בן ה-19 מפתח תקוה. התאונה ארעה על כביש 386, כאשר פרט למזרחי שניידר הוענק טיפול במקום גם לפצוע בינוני וארבעה נפגעים באורח קל.

"מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע", מסר מושיקו מוסקוביץ, מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה. "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

תיכון אחד העם, בו למד מזרחי שניידר, פרסם הודעה עם היוודע דבר מותו: "שש שנתי " אחד העם" המום וכואב על לכתו בטרם עת של בוגר בית הספר בר מזרחי שניידר בתאונת אופנוע היום. אנו משתתפים באבלה של המשפחה".

בר מזרחי שניידר ז"ל

ראש העיר רמי גרינברג מסר: "לצערי התבשרנו כי בר מזרחי שניידר מפתח תקוה נהרג בתאונת אופנוע בהרי ירושלים. העירייה על יחידותיה השונות מלווה את המשפחה. יהי זכרו ברוך. שלא נדע צער".

מכתב תודה שכתב בר מזרחי שניידר- למחנכת שלו טלי תמיר.

בר ז"ל שיחק כדורסל במכבי פתח תקוה ולמד בחטיבת אחד העם רמת ורבר ובתיכון אחד העם. טלי תמיר, שהייתה המחנכת שלו בחטיבה אמרה הערב (מוצ"ש): "אני בהלם. זה ילד שחינכתי שלוש שנים בחטיבת אחד העם רמת ורבר, הוא למד בכיתה מדעית טכנולוגית, היו לו עיניים כחולות, גבוה, ג'ינג'י, תמיד בולט בכל מצב. אני הכרתי אותו באופן אישי והיו לנו שיחות נפש. הוא היה ילד מאוד מיוחד והוא הבטיח לי שהוא יסיים אוניברסיטה. הוא תכנן לנסוע לגרמניה ללימודים גבוהים. היינו בקשר בזמן שהוא היה בתיכון ומידי שנה נפגשנו כל החבורה מהמחזור שלו והוא ביניהם. את האופנוע שלו הוא קנה בכסף שהוא עבד עבורו ותמיד הבטיח שהוא שומר על עצמו. כשנפגשנו הוא תמיד הגיע למפגשים עם האופנוע. עד שלא התקשרו אלי, לא האמנתי שזה בר שלי שנהרג. הוא ילד שחדר לי ללב, כל המשפחה שלי הכירה אותו והוא סימן מטרות בחיים. לכל מקום שהוא הגיע, הוא הקרין אור פנימי, היה בו משהו מאוד אינטליגנטי, מאוד דעתן והוא ידע מה הוא רוצה בחיים. הלב שלי נשבר ואני עדיין לא מעכלת את המוות שלו. ותמיד תהיה לו פינה חמה אצלי".

בקבוצה איתה רכב בר ז"ל, Israel KTM Road Riders, פרסמו את ההודעה הבאה: "המשפחה הכתומה מרכינה את ראשה לזכרו של בר שניידר מזרחי ז"ל, אשר נלקח מאיתנו בטרם עת אתמול בבוקר בתאונת דרכים מצערת". בקבוצה הקימו קבוצת וואטסאפ מיוחדת לארגון רכיבה לזכר בר והזמינו את החברים להצטרף לקבוצה. ולכבד את המשפחה ברכיבת הזיכרון.

בר מזרחי שניידר ז"ל. בתמונה בר ז״ל מספר 32 במרכז. מתוך דף הפייסבוק של קבוצת מכבי פתח תקווה בכדורסל.

קבוצת הכדורסל של מכבי פתח תקוה בה שיחק פרסמה בדף הפייסבוק את ההודעה הבאה: "הלם גדול במועדון לאחר שאתמול שחקן מחלקת הנוער לשעבר, בר מזרחי, נהרג בתאונת דרכים ליד ירושלים בגיל 19 בלבד. בר שיחק במועדון מגיל צעיר בבית הספר לכדורסל ולאחר מכן שיחק בהצטיינות בקבוצות הקטסל, הילדים, הנערים ועד לנוער. אנחנו המומים וכואבים על לכתו בטרם עת ומחזקים את משפחתו ואת אחיו גל ששיחק במועדון ואת שי שמשחק במרכז קפלן. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של מזרחי שניידר ז"ל תתקיים מחר (יום ראשון) בשעה חמש וחצי בבית העלמין 'מנוחה נכונה' בכפר סבא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר