שריפה במפעל בסגולה. צילום: עומר שפירא תיעוד מבצעי

צפו בתיעוד: שריפה פרצה אחר הצהרים במפעל בסגולה המכיל חומרים מסוכנים

17 צוותי כיבוי פעלו באירוע והשיגו שליטה על האש. צוותי יחידת החומרים המסוכנים ביצעו פעולות ניטור בתוך המפעל. באירוע נוסף עלה באש מדחס של מזגן בבניין מגורים בראש העין

פורסם בתאריך: 4.9.20 23:03

צוותי כיבוי רבים פעלו היום (שישי) אחר הצהרים, תחת מזג אוויר חם באופן קיצוני וקשה, בכיבוי שריפה במפעל באזור תעשייה סגולה, תוך חשש מהתפשטות חומרים מסוכנים המצויים במפעל. לוחמי האש הצליחו להגיע בשלב מוקדם יחסית למוקד השריפה ופעלו לכיבוי ומניעת התפשטות האש לחדרים סמוכים אשר מכילים סוגים שונים של חומרים מסוכנים. כמו כן דווח כי הופעלה פקודת "מכת אש" של סיוע מחוזי וחוצה מחוזות ובאירוע פעלו כ-17 צוותי כיבוי. לאחר פחות משעה הושגה שליטה על השריפה והחלו בביצוע פעולות ניטור סביב למפעל ובמפעל כדי לשלול המצאות חומרים מסוכנים באזור. האירוע הסתיים ללא נפגעים.
צפו בזירת האירוע ובדיווח של מפקד האירוע:

מאוחר יותר בערך בשעה 18:00, דווח כי צוותי יחידת החומרים מסוכנים של תחנה אזורית פתח תקווה ביצעו פעולות ניטור בתוך המפעל בעזרת גלאים ייעודיים, וכי כרגע לא נמצאו ערכים של חומר מסוכן בסביבת האירוע.

שריפה במפעל בסגולה. צילום: עומר שפירא תיעוד מבצעי

# # # 
אירוע נוסף היה אחר הצהריים בראש העין. שלושה צוותי כיבוי פעלו בשריפה של מדחס מזגן במסתור כביסה בבניין רב קומות ברחוב שבזי בראש העין. הצוותים השיגו שליטה על האש ושחררו עשן מהדירה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר