צילום-דוברות המשטרה

נכנס לתפקידו המפקד החדש של משטרת פתח תקוה, סנ"צ יניב פינקל

המפקד החדש הוא יליד ותושבת העיר, ואמר בטקס חילופי המפקדים: "מטרתנו המרכזית הייתה ועודנה להקנות ביטחון אישי ואיכות חיים לתושבים, לצד שירותי משטרה זמינים ונגישים"

פורסם בתאריך: 12.9.20 18:44

בתחנת משטרת פתח תקוה התקיים יום (שני) טקס החלפת מפקדים, בו העביר מפקד התחנה היוצא, נצ"מ ברק מרדכי, את פיקוד התחנה לסנ"צ יניב פינקל. הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז מרכז ניצב עמיחי אשד, סגן מפקד מחוז מרכז תנ"צ אבי ביטון, מפקד מרחב שרון תנ"צ חיים שמואלי, ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג וסגל הפיקוד המחוזי.

מפקד תחנת פתח תקווה היוצא, נצ"מ ברק מרדכי, אמר: "הרשו לי לספר לכם בשתי מילים מהי תחנת פתח תקוה בשבילי, משפחה לוחמת! השוטרים בתחנה יוצאי דופן. מקצוענים אמיתיים, שוטרים בכל רמ"ח איבריהם, הפועלים מתוך תחושת שליחות עמוקה לשרת ולהגן. בשביל שוטרי פתח תקוה "הרעות" היא לא עוד שם של שיר אלא דרך חיים. אני עזבתי בתחושת סיפוק עצומה ואין לי ספק שהתחנה תמשיך להיות סמן ימני לתחנה מצטיינת ומובילה".

סנ"צ יניב פינקל, משטרת פתח תקוה צילום דוברות המשטרה

נצ"מ ברק מרדכי, משטרת פתח תקוה צילום דוברות המשטרה

מפקד תחנת פתח תקוה הנכנס, סנ"צ יניב פינקל: "אני מקבל עליי היום, באחריות גדולה, בתחושת שליחות וביראת כבוד את הפיקוד על משטרת פתח תקוה. האתגרים בגזרה הם רבים: אוכלוסיות מגוונות, עורקי תנועה מרכזיים, אזורי תעשייה ומסחר, התפתחות וצמיחה אורבנית ובימי שגרה, גם עשרות אירועים תחת כיפת השמים, משחקי כדורגל ועוד. כל אלו מביאים עימם דרישה גוברת ומוצדקת לשירותי משטרה. מטרתנו המרכזית הייתה ועודנה להקנות ביטחון אישי ואיכות חיים לתושבים, לצד שירותי משטרה זמינים ונגישים ולכך נפעל ונחתור. שוטרינו פועלים ללא לאות בכדי לשמור על הציבור, גם במשימת בלימת נגיף הקורונה, תוך סיכון עצמי לטובת הציבור והכלל".

טקס החלפת מפקדים במשטרת פתח תקוה צילום דוברות המשטרה

טקס החלפת מפקדים במשטרת פתח תקוה צילום דוברות המשטרה

מפקד מחוז מרכז, ניצב עמיחי אשד: "התכנסנו בהרכב חסר לטקס חילופי מפקדי תחנות, טקס שהתנהל בעבר הלא רחוק עם עשרות אורחים ובאווירת חג. עד שנלמד לחיות עם הקורונה, כנראה שנמשיך להיפגש בצמצום. אבל החיים נמשכים, כך גם חיי המחוז והמרחב. מעמד החלפת מפקדי תחנות במשטרת ישראל הוא אבן דרך בחייה של תחנה ובציר חייו של כל מפקד. ימיו של מפקד התחנה ארוכים ולילותיו קצרים. זר לא יבין את גודל המשימה ורוחב היריעה. למ"מ מפקד התחנה רפ"ק שי גז: הובלת את התחנה להישגים, נתת תחושה של בעל בית והוכחת שאתה מפקד אמיתי וקצין מעולה. למפקד התחנה היוצא נצ"מ ברק מדרכי: אי אפשר לשכוח את הקדנציה הארוכה והמשובחת שלך בעיר ויחד עם שי פיקדתם על מכונה משומנת, תחנה מצטיינת. למפקד התחנה הנכנס סנ"צ יניב פינקל: אתה יליד העיר, תושב המקום ואוהב את המקום הזה ואני משוכנע שתשמור על המותג הזה שנקרא משטרת פתח תקוה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נדב

    מקווה שהוא ידע לתת מענה בעיית הפועלים הערבים ולסיוט התושבים בצומת סגולה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר