שגנך איילאו. צילום דובר צה"ל

מצטייני הנשיא מפתח תקוה: סמ"ר שגנך איילאו וסמ"ר ד'

האחד היה לוחם בהנדסה קרבית וכבר הספיק להשתחרר, השני לוחם בחיל האוויר ואת זהותו אסור לפרסם. שניהם חיכו בסבלנות מיום העצמאות והשבוע קיבלו את אות מצטיין נשיא המדינה

פורסם בתאריך: 21.9.20 15:10

סמ"ר שגנך איילאו, חייל משוחרר מפתח תקוה, וסמ"ר ד', לוחם בחיל האוויר הם מצטייני נשיא המדינה לשנת 2020. איילאו שירת בצבא כלוחם פלס בהנדסה קרבית וקיבל הצטיינות הנשיא ליום העצמאות, מאחר והטקס נדחה בגלל הסגר, השבוע קיבל את ההצטיינות. "הייתי לוחם פלס בהנדסה קרבית וביצעתי בצורה הכי טובה שאפשר כל משימה שנתנו לי", הוא אומר, "עשיתי מעל ומעבר כל דבר שהייתי צריך לעשות". הוא מציין שמה שבעיקר יזכור מהשרות אלו החברים: "זכיתי להכיר אנשים חדשים שנכנסו לי ללב", הוא אומר. הוא אוהב את ירושלים ואת הכותל המערבי והביטוי הכי ישראלי בעיניו זה "הכל מלמעלה". הוא אוהב מאוד את השיר "בדד" של זוהר ארגוב.
מצטיין נוסף מהעיר הוא סמ"ר ד', לוחם בחיל האוויר. "לצבא הגעתי מנקודת פתיחה קשה יותר, הייתי צריך להתאמץ יותר מאנשים אחרים", אומר ד', "אבל הצלחתי להשיג את כל מה שרציתי, יש לי תפקיד טוב בצבא וחברים טובים. החוויה הכי זכורה לי בשרות היא המסלול שעשינו בחרמון". הוא אוהב את ירושלים והביטוי הכי ישראלי בעיניו הוא "גם זה יעבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר