רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

ביקורת: העוזר האישי של גרינברג נדבק בקורונה אבל ראש העירייה לא בבידוד

פעילים פרסמו תמונות מאירוע בו נכחו העוזר וראש העירייה, וטוענים כי ראש העירייה צריך להוות דוגמה אישית. בעירייה טוענים שהאירוע נמשך פחות מרבע שעה ומבהירים: "ראש העירייה פועל לפי ההנחיות"

פורסם בתאריך: 21.9.20 09:25

בפעם השנייה יש בעיר סערה סביב כניסה או אי כניסה של ראש העירייה, רמי גרינברג, לבידוד. זאת לאחר שהתברר שאחד מעוזריו האישיים נדבק בקורונה. מספר פעילי ציבור טוענים שמאחר ומדובר בעוזר אישי, סביר להניח שגרינברג נפגש איתו ומחויב בבידוד. מנגד טוענים בעירייה שגרינברג אינו מחויב בבידוד מאחר והם לא נפגשו בשבועות האחרונים ולעוזר יש משרד אישי.

אבל הפעילים חושפים תמונה מאירוע בו נכחו השניים, תמונה שנלקחה מדף הפייסבוק של גרינברג. לאחר חשיפה זו אמרו בעירייה כי האירוע שנחשף על ידי פעילים בו נכחו גרינברג והעוזר, נמשך פחות מרבע שעה, הסבר שמעורר ביקורת קשה אצל הפעילים שטוענים שראש עיר צריך להוות דוגמה ולנקוט משנה זהירות. אותם פעילים מציינים שפתח תקוה כבר עיר אדומה, התחלואה בה עולה בקצב גבוה, ואיש אפשר לדרוש מהציבור להקפיד על ההנחיות בלי להוות דוגמה, גם אם יש ספק קל לגבי מידת החשיפה.

הפעילים מפרסמים תמונות בהם רואים את העוזר האישי נמצא בסמיכות לראש העירייה, בזמן קביעת מזוזה בגנים חדשים במרכז העיר. מדובר ככל הנראה באירוע שהיה ב-13.9. עוד הם טוענים, שמדובר בעוזר אישי שנכנס ויוצא מהמשרד של ראש העירייה ולכן לא הגיוני, שלא היה ביניהם מגע לאורך כל התקופה. פעיל בעיר טוען: "זה פעם שנייה שראש העירייה לא ממהר להיכנס לבידוד. לא הגיוני שהוא לא נפגש עם העוזר שלו, הרי הוא יוצא ונכנס מהמשרד שלו, הם הולכים ביחד לפגישות והעוזר התחכך בעובדי עירייה, ציבור, תושבים ועוד".

תושב נוסף אומר: "לא מובן למה לא מפרסמים פוסט על כך שהוא חיובי? אנשים שהיו בקרבתו צריכים לדעת זאת. הרי הוא לא היה בבונקר. הוא עבד, על מה ההתחמקות הזאת".
כזכור, זו לא פעם ראשונה, שיש תלונות על כך שראש העירייה היה ליד חולה מאומת ולא נכנס לבידוד.

לאחר שיחה עם הרב וייס שחלה בקורונה מתברר: ראש העירייה רמי גרינברג מחויב ככל הנראה בבידוד

המקרה הקודם היה בחודש ביולי, כאשר ראש העירייה נפגש בלשכתו עם הרב אליעזר וייס, חבר מועצת הרבנות הראשית ומ"מ רב העיר בני ברק שעבר להתגורר בפתח תקוה. הרב קיבל תשובה שהוא חיובי לקורונה ובשיחה עם מלאבס, הוא אף סיפר שנפגש עם גרינברג, אך הם פעלו על פי הנהלים והיו עם מסכות וישבו בחדר מרווח. בעירייה אמרו בהתחלה שגרינברג לא צריך להיכנס לבידוד מאחר ולא קיבל הודעה ממשרד הבריאות, אמירה שעוררה ביקורת. בהמשך, לאחר הפרסומים במלאבס, נכנס גרינברג לבידוד.

מלשכת דובר העירייה נמסר: "ראש העיר אינו מחוייב בבידוד מכיוון שלא בא במגע הדוק ומחייב כפי שמורות הנחיות משרד הבריאות. על פי ההנחיות, בין היתר חייבים בבידוד אלו ששהו לצד חולה, למעלה מרבע שעה. המקרה המדובר ערך פחות מרבע שעה, תוך שמירה על עטיית מסכה וכו'. בכל מקרה, ראש העיר פועל וימשיך לפעול בנושא זה על פי הנחיות משרד הבריאות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה הוא לא סוגר את העיריה כמו שהוא סגר בתי כנסת?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר