יואב מרחבי ז"ל. צילום עיריית פתח תקוה

אבל כבד: הלך לעולמו חבר המועצה לשעבר ויקיר העיר, יואב מרחבי

מרחבי ז"ל הלך לעולמו בגיל 84. "יואב היה איש עשייה", אמר ד"ר אמנון מעבי. ראש העירייה, רמי גרינברג: "מרחבי ז"ל ניצל את כישוריו כעורך דין כדי לסייע בהתנדבות לגופים חברתיים ולכל נזקק שביקש את עזרתו"

פורסם בתאריך: 23.9.20 11:46

יואב מרחבי ז"ל, חבר המועצה לשעבר ויקיר העיר פתח תקוה לשנת 2007, הלך אמש (שלישי) לעולמו. מרחבי היה בן 84 במותו. הוא נולד בשנת 1936 ולאורך השנים עסק במקצועו כעורך דין. הוא התנדב בארגונים שונים כגון "קידום פני השכונות בפתח-תקוה", "אעלה בתמר" ו-"הוועד למען החייל". בנוסף היה יו"ר ועד בית הכנסת "משכן החמישה" וכן חזן ובעל קורא קבוע לאורך עשרות שנים. הוא היה חבר הוועדה היוזמת להוצאת ספר "מחנה יהודה".

לצד פעילות התנדבותית זו כיהן מרחבי כחבר מועצת העיר, וכראש המינהל הכללי גם בהתנדבות, בשנים 1983-1973 ו-1993-1989. כן היה חבר בוועדת השמות העירונית.

"יואב היה איש עשייה", מספר ד"ר אמנון מעבי, היסטוריון וסופר משכונת מחנה יהודה. "כשהוא היה חבר הנהלת העיר הוא דאג לשכונות הוותיקות ולתושבים. לפני כעשר שנים נערכנו לחגיגות המאה של מחנה יהודה, אני הייתי יו"ר הצוות ויואב היה חבר בצוות ההיגוי שהקמנו והוא עזר לנו רבות. תודות לו ולעוזי כהן הרמתי ז"ל, הוקמה אנדרטה לוותיקים בשכונה. אביו היה אחד ממייסדי מושב מחנה יהודה".

ראש העירייה רמי גרינברג ספד לו בדף הפייסבוק שלו: " בצער רב התבשרנו על פטירתו של חבר המועצה לשעבר ויקיר העיר פתח תקוה, עו"ד יואב מרחבי. מרחבי ניצל את כישוריו כעורך דין ונוטריון כדי לסייע בהתנדבות לגופים חברתיים שונים שפעלו בעיר וכן לכל נזקק שביקש את עזרתו מול מנגנוני הרשויות. בשם תושבי פתח תקוה אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחת מרחבי ולהשתתף באבלם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    אני משתתף בצערה של משפחת מרחבי במות יואב מרחבי, היה איש יקר, נחמד וטוב לב לכל אדם, הוא לא ידע לצעוק על שום אדם, אלא להסביר לו בנחת כל דבר שמישהו התנהג לא בסדר, חבר יקר של משה אפטר גימלאי משטרה, תנוח על משכביך בשלום, ת.נ.צ.ב.ה. מנוחתיך עדן, ואני כבר מתגעגע אליך.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר