תפילה בימי קורונה. צילום אוהד צויגנברג

בשל מגבלות הקורונה: העירייה פותחת עשרות גני ילדים, בתי ספר ומתנ"סים לתפילות בכיפור

תפילות יתאפשרו ב-12 מתנסים, 35 גני ילדים, 27 בתי ספר ואולמות ספורט. בנוסף הקימה העירייה  עשרות מוקדים מוצללים אותם איבזרה בכיסאות, שולחנות ועוד

פורסם בתאריך: 26.9.20 19:53

בתי הכנסת מלאים בדרך כלל בערב כיפור ובכיפור עצמו במתפללים. לאור הקורונה והמתווה החדש אשר מגביל את מספר המתפללים בבתי הכנסת, החליטה עיריית פתח תקוה לפתוח מבני ציבור וביניהם גני ילדים ובתי ספר לטובת המתפללים, על מנת למנוע התקהלות, דבר אשר יצר אצל חלק מההורים כעס על כך שאנשים זרים ייכנסו לשטח הגן ובעיקר על כך שאף אחד לא עדכן אותם. בעירייה ציינו שהמטרה היא להבטיח את בריאות הציבור ולשם כך יפתחו לתפילות בכל רחבי העיר בכיפור 12 מתנסים, 35 גני ילדים, 27 בתי ספר ואולמות ספורט. בנוסף, הקימה העירייה  עשרות מוקדים מוצללים וכן אבזרה את המתחמים בכיסאות, שולחנות ועוד. עוד מציינים בעירייה שעל מנת לדעת את  מקום התפילה, יש לפנות לגבאים בבתי הכנסת באזור המגורים.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "על פי הנחיות המדינה, מערכת החינוך ובתוכה גם גני הילדים – מושבתים ונכון לעכשיו לא ברור באופן חד משמעי מתי יחזרו לפעילות. לאור זאת העירייה תאפשר לתושבים להתפלל גם במבני ציבור ובכך להבטיח את בריאותם. השימוש במבני הציבור לצורך תפילות הינו בכפוף להנחיות וכן לאחר חתימה על כתב התחייבות שבו נדרשים המתפללים לשמור על הרכוש והמקום עצמו. בתום השימוש העירייה תוודא את ניקיון המקומות וחזרתם למצב ראשוני. בתפילות יום הכיפורים משתתפים גם תושבים שאינם נמנים על המגזר הדתי בהכרח ועל כן השימוש במבני ציבור לצורך תפילות הוא נצרך מאוד בתקופה הנוכחית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר